Sugmärke



Shit vad dålig jag blivit på att skriva. Skärpning!
Man mår faktiskt bra av att skriva. Låter kanske konstigt. Men det sämmer faktiskt. Jag lovar.

Igår var jag hemma hos Isa och kollade på Melodifestivalen och snacka en massa skit. Det var grymt kul.
Plus att The Ark vann. Kan det bli bättre? Nej, det kan det inte! Woho! :)
Något som var grymt dåligt var när Isa och Jonna skulle rösta (jag hade inga pengar och Martina var snål ;)) var att det stod att det kostade 3,95  men dom drog 20 kronor av Isa, inte fullt lika mycket av Jonna men endå mer än vad det stod att det kosta. Förfärligt dålig stil måste jag säga. Skäms!  Hur ska vi fattiga (eller i det här fallet Isa och Jonna) studerande som kanske inte har råd att fylla på telefonerna hela tiden kunna rösta flera gånger om de drar 20 kronor? SKÄMS igen.
Sedan när Melodifestivalen var slut började vi snacka om alla möjliga konstiga saker och vi kom in på läppförstoringar och Isa sa att om man suger så som vi gör på kortena så det blir vakum i glasen så förstoras de, så vi bestämde oss för att prova. Och resultatet blev dunkande läppar och att Isa fick ett gigantiskt sugmärke på hakan. Hade vi väldigt kul åt fakitiskt ;P Stackars Isa ^^
Vi är föresten jävligt heta på kortena där uppe. Hell yeah!
Sen kollade vi på MTV ett tag och klagade över att det alltid är tjejer som halvnakna i videos, det är aldrig killarna. Så berätta Isa att nån hade sagt "Har man inte råd att hyra porrfilm så är det ju bara att sätta på MTV och stänga av ljudet". Det tyckte vi också var underhållande så skratta lite åt det i en halv minut kanske. ^^

Om tre veckor är det påsklov. Väldigt konstigt känns det eftersom det nyss var sportlov. Sedan vecka 16 ska vi till Polen med skolan. Intressant (jobbigt) och kul måste jag säga!

Ne, nu ska jag snart kolla på On Tree Hill.

Dagens låt ^^:
Amy Winehouse - Rehab
Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback