Sportenloven



Jaha, nu har jag inte skrivit nått på ungefär... massor utav dagar så börjar få lite abstinens av att inte få skriva av mig om saker. Och tyvärr fuckar sig Bloggen så jag kan inte lägga upp fler bilder. Varför?
Why God, Why?! ;P
Bild 1;
Jag posar hemma hos Sarah  
Bild 2;
Jag gosar med världens sötaste hundvalp hemma hos Fias mormor
Bild 3; Cheesecaken vi fick hemma hos Sarah. Underbart!
Bild 4; Alla som va hemma hos Sarah på hennes tjejkväll.

Lovet fick en härlig start genom att jag typ var sjuk och bara var hemma. Likadant på tisdagen. Muchos Amusing.
Låg typ bara hemma och glodde på TV. Nu nät jag tänker efter så var var ganska skönt. Men iaf.
Sen i onsdags bar det iväg till Vagnhärad med Sofia. Klockan 17,43 gick tåget från Kungsörs tågstation. Bra det egentligen för hade det vat från Busstatioen hade vi haft problem eftersom det inte finns nån räls där.
Men kom på tåget och där satt Sofia och vänta... Satte mig såklart vid henne eftersom hon hade min biljett. Var ju tvungen! ;) Haha, ne man satt och snacka massa skit till vi kom till Södertälje, där fick vi vänta i tio minuter till vårat tåg till Vagnhärad kom. Där va vi också med om att en pappa eller nått gjorde bort sin son, så vi stod en stund och tyckte synd om honom! Poor little sa vi! :D Satt vi på tåget till Vagnhärad i ca 15-20 minuter. Fler underhållande minuer blev det faktiske, med en en kopp Choklad Cream. Mums. Men sen när vi kom fram så står Kicki (fias mormor) och väntar. Så vi far i hennes röda bil hem till henne och i dörren möts vi av världens underbaraste små valpar. Dom va så söta så jag vill äta upp dom, men det kunde jag förstås inte göra för flera anlednigar;
1. Fia mormor hade blivit arg
2. Köparna skulle också bli arga
3. Ronja, valparnas mamma hde blivit arg
4. Hade vi ju åkt dit i onödad eftersom det var hundvakt vi skulle vara
Men vi gosade i alla fall med dom ett tag, så kom det gästar, hela 5 stycken men tre av dom var lite hum.. underliga ;P Men vi överlevde kvällen och gick tillslut slut och lade oss. Vaknade nästa morgon klcokan typ halv sex när Kicka drar till jobbet. Woho sa ag och fia och kunde inte somna om så vi gosa ett tag med hundarna så gott det gick men dom är lite hum..galna! Sen somnade vi om men jag vaknade av att det kommer nån nisse och ska titta på elementena. Så tar och stiger upp och käkar frukost, sen pluggar vi lite och gosar lite mer med valparna. Sen går vi till affären och handlar lite onyttigheter, såg även nånting som skulle kunna ge hål i tänderna ;P Mohaha.
Sen gick vi hem pluggade, käkade pizza, gosa massa med valparna, kollade på tv ooooch gick o lade oss. vaknade sen nästa dag, packade lite lagade mat sen hände lite grejer som var lite jobbiga. Men sen åkte vi hem! Var tre jätte roliga dagar! :)
Fredagen var ganska händelselös. Sen kom lördagen. DÅ skulle vi hem till Sarah på tjejkväll eftersom hon fyller år på onsdag. Var en jätte kul kväll som började med Tacopaj.  Mums! Sen fortsatte detta frossande till CheeseCaken som även finns på bilden där uppe. Det Sarah, är nått jag förväntar mig som en årlig tradition! :D Hell Yeah!
Sen kollade vi på The Guardian, den var jääätte bra. :D Hela kvällen blev bra med massa snack om allt möjligt Killar, djurplågeri, Harry Potter ock Krogen bland annat. Haha. Vi kan ha kul vi! :)

Nu är det måndag och skolan börja igen tyvärr. Men om fyra veckor är det påsklov. Skönt!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback