Skjut dig själv.



Inatt sov jag som en bäbis! Helt underbart! Somna typ tolv igår sen vakna jag av att Fia ringde typ 10 över 11. Kund enog ha sovit ett tag till men steg upp, ducha, käka frukost, sminka mig och gick till bussen klockan ett för att åka till fia. Bussen går dock bara till Barkarö så fick därifrån hem till Fia. Egentligen är det inte alls långt men eftersom det evigehetsväg så tar det hundra å att gå den känns det som. Men de var endå skönt att gå, Fia kom ju också och mötte mig! :)
Så väl hemma hos Fia efter en evighets promenad så kollade vi på "doktorn kan komma" och drack saft (jo Sofia, det var saft!!!!). Sedan gick vi upp och kollade på film, "Wallander - Fotografen". Den var bra med jag somna tyvärr fem minuter mitt i filmen. Haha. ;P
Sedan kom Fias mamma hem och vi åt mat. Hon hade gjorde ohyggligt god skinksallad med vitlöksdressing. Mums!! Så moffa i mig det, sedan gick jag och fia upp och tog lite kort, där vi mestadels fula oss på. Haha ^^
Vi spelade också lite Backgammon och kollade på nått program om djur.
Har inte garvat så mycket som jag garvade idag heller, fias och min konversation:
Iida - Jag har så ont i nacken! (gnider mig på nacken)
Sofia - Suit you self! (lite halvmummlande)
Iida - Va? Vad sa du?
Sofia - Skjut dig själv!

Alltså det där var så ohyggligt roligt! Mohaha! ;P
Men nu är jag hemma. Pratar med Syster yster på msn! :)
Imorn blir det ingen dans heller eftersom jag har möte i i skolan om Polen resan! Tråkigt att missa dansen, men men :/

Nä, nu kilar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback