Sexpack & Kroppshår

image77
Now I Walk Alone.


Woha, vad jag skriver alledeles för sällan, skärpning på det va. Men men... Dagarna flyter på som vanligt. Ena dagen är allt bra och jag är på jävlar-anama humör och bestämmer att jag ska må bra och ta mig igenom saker, dagen efter är det en dra-åt-helvette-jävla-töntar-låt-mig-va-dag. Då vill man bara ligga hemma och gråta, och att allt ska försvinna inkl. en själv. Men det går väl över till en bra dag sen åter tillbaka till en dålig. Men vad ska man göra? Tillslut måste ju dom dåliga dagarna minska ner. Slow but safe.
Kan andra komma över kan jag. Nått jävla år.


Igår hade jag dans också, var väääldigt kul. Våran dans på LatinStreeten är så klockren så ni ska bara veta! ;)
En annan ganska underhållande grej enligt Emil men inte enligt mig var att jag var på väg hem från skolan... Jag gick där i min egna lilla värld och lyssnar på någon lugnlåt. Så plötsligt känner/ser jag någor komma nära och Emil boksavligen vrålar "ÖKA!!!" i örat på mig. Jag fick typ hjärtstillestånd och trodde jag skulle dö. Han förkorta mitt liv med ungefär 10 år. Minst!
Detta fann han väldigt underhållande. Det gjorde inte jag. Ser ni någor underhållande i det hela? ;P

Idag, har vart en väldigt lång dag. Typ aldrig tagit slut. Men äntligen, snart dax för lite sömn.
Alltså våran klass är helt jävla sjuk. Alla måste gå på knark eller nått, (Som Jimmy säger; Jag måste ha knarkat eller nått) alla garvar åt helt sjuka grejer och har världens konstigaste humor och kommentarer. Som typ idag, vi satt och snacka lite om en lärare som nästan hela våran klass får hets på.
Jimmy - Hon måste ha minst ett kilo kroppeshår!
(efter ett tag)
Emil - På vardera ben!
Haha, säger jag. Kanske inte ni. Men jag. Det var så ohyggligt kul då. Ni skulle ha vart med. Det där är bara en av väldigt många kommentarer/konversationer som sägs i våran klass!
Kommer ta studenten med ett grymt sexpack ska ni veta.

Nä, nu ska jag sova!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kroppshårskämtet är så jädrans kul:D

2007-03-30 @ 19:03:07
Postat av: Anonym

Kroppshårskämtet är så jädrans kul:D

2007-03-30 @ 19:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback