Magsjuka & Golf



Bild 1: Jag, fredagkväll. Enda kort jag typ ler på som jag har, plus att jag ser typ skallig ut! Woha! ;P
Bild 2:
Daniel and Sofia. Danne ser full/hög ut. Men det är han inte. Iofs kan han va hög på den braiga musiken vi lyssnade på! :D
Bild 3 och 4:
Fan vad jag och fia är snygga. The posers! ;) 
Bild 5:
Jag och Fia dansar och sjunger. Ja, dosorna är våra mickar, haha. ;)
Bild 6:
Jag och Fia igen, heta som vanligt!
Bild 7: Jag och Daniel. Raaaur ;)

I fredags då var jag först i skolan i hela två lektioner! Filosofi och Italienska. Woho ;P Men sedan efter det så gick jag och Fia hem till mig där vi typ inte gjorde nått. Våran buss hem till Fia gick klockan ett så vi traska upp till den och åkte hem till fia. Där tvingades jag att kolla på Doktorn kan komma. Asså, det var ju bra när man var liten, men nu?! Nää, Sjunde himlen är bättre ;) Vi åt hemma hos Fia också. Både Åsa och Fia hade väldigt kul åt mig efter maten. Jag skulle nämligen skära upp det kött/fett som blev kvar av det jag inte orkade äta upp och det var tydligen jäääätte kul bara för att jag får rysningar när jag ser fett. Det dallrar så och konsistensen! Blä! Sedan efter det så spelade jag och Fia Backgammon! Jag tvingade Fia att spela med mig, hela 7 gånger! Hon blev nog ganska trött på det då. Men det blev inte jag! Fia, ska vi och spela lite backgammon? ;)
Men klockan typ kvart i sex sen åkte vi ner till valskog med Fias mamma, vi skulle nämligen med bussen till Arboga. Men vi väntade nere vid gårn och fick massa nostalgi känslor. Vart tog den tiden vägen? Det är ju lixom hela 4 år sedan. Kommer ni ihåg alla som var med? Underbara tider!
Sedan när  vi väntade på bussen såg vi typ halva valskog känns det som. Hela den lilla byn was out to get me! Visste inte vart jag skulle titta eller vart jag skulle ta vägen. Men nu vet ju iaf att dom lever.
På bussen hade jag och Fia väldigt kul. Skrattade endel, speciellt åt dom "coola" tjejerna som satt brevid. Dom är typ mina Idol just nu. Wow! <3 Haha, eller inte. Stackare.;P
Men Danne kom och hämtade oss vid tågstationen (där bussen stannade) så vi slapp gå. Puh! :P Sen väl hemma hos Daniel kollade vi på Så ska det låta och lyssnade på musik och sånt. Var riktigt kul!  :)
Tack för att jag fick störa i erat fredagsmys! ;)
Sofia, du är den underbaraste kompisen någon kan ha. Alla, precis alla borde ha någon som du! ♥

På lördagen vaknade jag och mådde typ illa, så när jag skulle gå upp och äta frukost så spyde jag. Så det blev ingen frukost. Men det blev en hel dag med magsjuka. Så jag kunde inte vara med Carro heller! Usch, blä och Urk.
Jag som så gärna ville vara med Carro, men inte då! Men en annan gång, löv! :)
Så jag låg hemma precis hela dagen, precis så man vill spendera en lördag. Sov mest men kollade lite på tv och satt vid datorn lite gran också, så man fick lite "sällskap" av folk på msn. Man får tacka gudarna för internet och alla människor som fanns på msn igår! ;) Sötnötter ^^

Det är konstigt det där med magsjuka. Det kommer på en halv sekund och försvinner precis likafort! Bra det iaf, förstå att må som man mår då i flera dagar! Illa! :/
Men idag har jag vert och spelat lite golf med pappa, och jag vann. Woho ;)
Jag ska få nya klubbor också. Nice. Men vet inte än om det blir Callaway eller Cobra. Återstår att se. Får prova sen när klubben får in dom så man kan prova vilka som är bäst! :)

Nej, nu börjar snart Sjunde himlen. Ska kolla på det sen ska jag nog baka kokosbollar.

Kom över på en fika vettja ;)

"På egna ben på egen hand
Och du ska få se att jag kan ro i land
Jag har gått din väg steg för steg
Men du ska få se att nu går jag min väg"


Och sist bara; Sussu (moster), vad du än säger så kommer jag att pierca mig. Så det så! ;)

Kommentarer
Postat av: Susanna

Piercing, NO WAY...FORGET IT

2007-03-26 @ 09:14:12
Postat av: Susanna igen

INTE I TUNGAN IAF

2007-03-26 @ 09:15:05
Postat av: Sofia

Jag vet att jag är bäst;) Hehe.. Vi är ju så jävla snygga......;)

2007-03-26 @ 12:33:31
Postat av: Martina...your girlfriend

ajajaj..inte kul att ha kräksjukan;( hihi:P
mn du jag håller på och gör engelska och kan inte skriva mer. you know your good!! engelskan har fastnat i huvudet,har blivit härntvättad:(
kyss och smek

2007-03-27 @ 10:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback