Fuck The RayGay

image59


Fan jävla skitblogg!!! Varför fuckar den alltid? Hade skrivit massor så försvinner allt när man ska ladda upp det. HELVETTE!!

På onsdag åker Linda till Equador. Hons ka vara borta i hela 2,5 månadet. Känns lite jobbigt. Vem ska jag nu ringa till och snacka skit med? Men blir nog jobbigast för C efetrsom han är van att vara med henne varje dag. Men äh, han klarar sig. han får gosa med Miakoda om han känner för mycket saknad. Iofs är Miakoda mycket hårigare än Linda, inte så slående likhet kanske. Men endå, något att krama iaf! ^^
 Hoppas du får det kul Syster yster. Du är den bästa systern i hela världen! Jag älskar dig massor! ♥

Idag är det vår och allt känns väl helt okej. Hade prov i körteorin idag, det prov som alla anda gjorde i onsdags. Men jag va inte på den lektionen för att jag inre orkade just då. men men.. Fick VG iaf. En bra start på veckan måste jag säga! :)

Pallar inte att skriva mer nur eftersom jag är så irriterad på att allt försvann! OH! :S

Dagens låt ^^:
Marie Lindberg - Trying to Recall

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej dude, den där låten fastnar på mitt huvud så nu är C trött på den, hehe. meeen, jag luktar så gott som en blomsteräng, tack för parfymen! puss älskade syster så ses vi imorn<3

2007-03-12 @ 23:29:14
Postat av: Fia!

Haha inte otippat kanske, men himla kul :)
Du, ge Linda en stor hejdå kram från mig idag!

Ha de fint!
Kram! Hejpa!

2007-03-13 @ 15:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback