Dans och helg.

image65 ← Sötnöt!

Idag har jag dansat. Så extremt jobbigt med helt såklart värt det! Men man blir så seg innan dansen eftersom jag nästan får sitta en timme och vänta på att det ska börja. Man blir så slö i huvudet av att bars sitta där och lyssna på alla olika sorters musik som dunkar från det olika salarna. Segt!
Men vi hade vikarie idag på båda danserna (eftersom jag har samma lärare i båda, Nikki.). Det var typ hennes kompis, som hon dansar i samma dansgrupp med. Varför kan inte jag vara lika grym som dom för? ;P Men hon var duktig iaf. På hiphopen skulle vi göra en egen koreografi (?), åtta stycken åttor, sen visa upp den nästa vecka. Vilken tur då säger jag som inte ska vara med nästa gång. Haha! :P

Så nästa vecka ska jag på opra (!!), ja ni läste rätt. Opra! Tror knappt det själv. Ska lyssna på någon sjunga eller skrika eller vad dom nu kallar det i hela 2 timmar!! Emil, vi får fan klura ut hur vi ska stå ut. Mp3 och Ipod? haha! ;P
Men så ska mina böna Martina med också, helt underbart! Min sötnöt! ;P
Men nu är bara frågan, kan Riccardo köra? Det hoppas vi, annars hoppas att vi åtminstone blir saknade!

Nu är snart helgen här och imorn ska jag nog vara med Fia på dan sen Danne också på kvällen. Haha, ska jag störa i deras fredagsmys. Mohaha. Sen på lördags ska jag vara med Carro, min barndomsvän! Men älskade närmaste hjärtat barndomsvän! Jag hoppas verkligen vi kan bli som vi var förrut. :)

Fan
va vad jag vill pierca mig nu!! Vad spelar några månader för roll?!
Jag ville bara få göra det innan det blir varmt, sommar.


"Vi kommer att dö samtidigt du och jag."

Kommentarer
Postat av: Moster Susanna

Du vet vad jag har sagt om piercing. Kommer inte på fråga, inte i tungan iallafall!!!
Forget it!!!! OK!!!!
It´s an order!!!
KRAM SUSANNA

2007-03-23 @ 18:40:13
Postat av: Iida

hola chica, du ar bast, sa du vet och jag saknar dig massor och massor! massa pussar_Linda

2007-03-24 @ 01:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback