Avsked & Vårväder

Alltså vafan är det för fel på bloggen? Varför, varför försvinner allt när man ska ladda upp det? Cp.
 ← Mongo! :P

Idag åkte Linda ill Equador. Känns jätte jobbigt eftersom hon ska vara borta två och en halv månad. Men det är nog jobbigast för C eftersom han träffar ju henne varje dag. Sen plötsligt ska hon åka iväg. Men ju snabbare hon kommer iväg ju snabbare kommer hon ju hem. Det går två veckor sen två till sen har nästan halva tiden gått, sen vips är hon hemma igen. Hemma i Sverige, hemma hos oss och hemma hos C. Hon åker ner när det är vår här och typ vår/sommar där sen kommer hem igen hit lagom till våran sommar. Plus att hon blir naturligt sopad så hon kommer vara maratonlöperska också när hon kommer hem. Så C, du får be Linda sen speinga med Miakoda så slipper du! ;P
I hope you have the time of your life, mah sistah! :)

Nu är det vår, nu är det sol. Eller ja.. inte just nu för just nu är det mörkt ute men på dagarna! Uuunderbart!
Gick till skolan idag för att känna värmen men just då var det inge värme utan bara sol och kall blåst. Men det var skönt endå. Sedan hade vi friskvård så vi gick ut och gick hela klassen. Var riktigt kalas faktiskt. Jag och Martina hade varsin lur från min mp3, så vi gick och sjöng på massa låtar. Kan inte ha låtit som fågelkvitter direkt. Haha ^^
Men fick sluta tidigare från samhällen så jag och fia bestämde oss för att gå upp till körskolan och suga ännu mer av solen. Men vi går förbi Jimmy och Jonas i alla fall och dom finner nöjer att försöka fälla mig, jag finner det dock inte lika roligt. Vill nämligen inte ramla och lägga mig i allt grus så vi gick snabbt ifrån dom. ;P
Gick sen hem från körskolan och sög i mig ännu mer sol. Så skönt att bara gå coh lyssna på musik och inte tänka på saker utan bara... ja, lyssna. Helt galet skönt!

Dagens låt ^^:
Mariska - Matematiikka

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback