At Sarah's and a lot of shit.


Nu sitter jag här med Martina, vi sitter här och klagar om hur dåligt OC har blivit. Hur kan dom göra såhär mot en så bra serie? Jesus Kristus och alla hans anhängare säger vi! Fy på producenterna!

Igår va vi hos Sarah. Det var väääldigt kul måste jag säga. Snacka massa skit om alla möjliga konstiga saker, allt från fula kläder till sex. Hur lyckas vi?
Men jag har  alltid kul med er, mina underbara kompisar. Ni är mitt ljus i mörkret! ♥ (och mitt // Martina)
Just att vi har blivit kompisar är jag väldigt förvånad (och otroligt glad) över. Men liksom jag trodde aldrig när vi gick på central att jag skulle vara med er. Man pratade ju aldrig med er på det sättet. Bara typ "Hej"... sen inge mer. Men nu kan jag snacka med er om allt.. nästan ;) Ne, men seriöst. Behöver jag prata så vet jag att jag kan göra det med er! Ni är så fucking bra! ;P
Sofia,
i alla väder kommer vi vara bästa kompisar. You and me against the world!
Martina "snuskhummern" Carlén, you are the one and only, baby ;)
Isabelle, Våran egna miljöaktivist och rädda djuren! Plus att hon kan fixa sugmärke med ett glas! Inte illa va? ;)
Sarah, "gängets" enda medlem som festar lagligt!
Jonna, Hon kan svenska, engelska, tyska och latin. Så mucka fan inte! ;)
Mia, våran alldels egna toffel!! ;)

Igår var vi hemma hos Sarah då. Det var riktigt som sagt. Jag luras inte. (Nu är det bara jag och martina som förstår det roliga!) men kul var det iaf! Men vi kollade på "säg att du älskar mig" och den var ohyggligt jobbig att titta på,  men endå bra. Det är en film som är viktig att se. För det kan verkligen bli sådär. Men tror typ inte att det kan bli sådär, men det kan det ju. Så jävla hemskt! Alla satt och grät och mådde illa när vi såg den.
Se den!!
Förrutom att filmen gav en jobbig stämning efter sig så var kvällen vädigt bra måste jag säga! ;)
 
Idag då, först gick jag värsta lång promenaden med Moster och Mamma. Sen när vi kom till byn gick jag och mötte Martina, vi skulle plugga Naturkunskap. Det var i alla fall planen. Våran utgångplan. sen blev det ju så att vi satt och nörda oss med att kolla på gamla kort och snacka massa skit. Sen åkte hon hem för att äta, men sen kom Martinus tillnaka igen för då skulle vi verkligen ta tag i Naturkunskapen. Meeeeen, hör och häpna, vi orkade inte! Mohaha.. Jävligt najs att bara sitta och lyssna på musik och snacka. Så hela dagen har vart jävligt bra måste jag säga! Tack, baby ;)
Dagens Martinus
: "hur gör du för att få det svart utan att trycka in den med pilarna?"
Någon som fatta frågan?! ;P

Nej, nu ska jag (och Martina) dra härifrån. We came, we saw...(konstpaus) and we left.

"Come on it´s late and we´re  way off the track
Troubles wait for us now
If we kiss there´ll be no turning back it´s a fact
Troubles wait for us now
Cause we´re playing with fire
I´m playing with fire
Playing with you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback