Vapenreklam & Hamnen




Bild 1: Jag i lördags, med min nya klänning :P
Bild 2: Isa vid hamnen, hon hoppar över något som ser ut som en lampa. men vart fan tog dina ben vägen Isa? ;P
Bild 3: Isa, martina & Jonna. Hot 'n' sexy ;)
Bild 4:Martina, Jonna & Isa posar!
Bild 5: Dagens work out för Martina, och som vikt har vi Isa. ;)
Bild 6: Jag, Jonna, Isa och Martina. Alla måste ju vara med på något kort :)
Bild 7: Martina visar sina mycket röda mage. Martina, alla vet ju att man bränner sig i solen!! Martina tomat! ;)
Bild 8: Isa, jag och Martina nere vid hamnen. Ah!! ser ut som jag har runda platta bröstvårtor. Men hör och häppna, det är det inte. Utan det är bara knapparna på min klänning. ;P
Bild 9: Våra fötter. Yey, vitt och svart inne i år? Nehe? inte det? Fan då :P

Så, nu är det fan inte länga kvar till skolavslutning. Skönt. Och vi alla vet vad som händer på skolavslutningen? Haha, hell yeah. Vi ska ha sååååååå kul. Vi bara måste ha det! ;D 
Men aja, denna helg då;
Fredag:
En ganska poänglös dag i skolan fram till klockan elva. Vi kom ditt till båran italiano lektion, fick våra betyg och sen satt vi mest och snacka. Typ om vilka barnprogram som finns både i Italien och Sverige. Sen skratta vi också åt det italienska modet och att dom hade vapenreklam i en Kalle Anka pocket. Knasigt ^^ Sedan gick jag hem, hade en seg dag här hemma men fick dock grillat till mat så det var ju inte helt fel det :) På kvällen sen åkte jag hem till fia, vi kollade på talang. Why God, why vann Totte och Zillah? Markus skulle ju vinna.Lätt min idol. Undra om man kan tvångsadoptera honom? ;P Jag ska i alla fall tvinga mina två eller tre barn att börja dansa. Dom kommer att bli dom grymaste dansarna i heeeeela världen, so world - be prepared!
Men efter att jag och Fia kollat klart på talang och jag lugnat ner mig och förbannat klart Bert för att han bara sitter på sitt feta arsel säger konstiga saker till folk som man inte ska säga konstiga saker till så gick vi upp på hennes rum och spela lite backgammon. Helt typ jättekul! men sen ville vi hitta på något som alla andra vettiga människor, så vi bestämmer oss för att åka och bada. Det är kanske inte den vettigaste idén men det var i alla fall något. Så vi tar våra badkläder, dvs ett par trosor, våran (egentligen fias) blåa racer och åker ut. Sen när vi kommer dit är det ju ganska tippat helt dött eftersom klockan är typ tolv (och det var den 1 juni), vi byter om och ska känna på vattnet. Båda börja ångra sig lite men vi måste ju känna på det när vi nu åkte dit. Så jag sätter mig på huk för att inte ramla, så känner jag hur jag börjar glida, så glider och glider och sen säger det bara PLUMS. Jag kan informera alla som har tänkt att bada i bergstäckten inom en snar framtid att det INTE är varmt i vattnet. Låt er inte luras av den lite småkalla luften, det är endå kallt i vattnet. Aburr! Men efter att ha trillar i var det lika snabbt upp och klä på sig. Fick jättesexiga rivmärken på en skinkan också. Ser typ ut som om någon har klöst på mig eller något. Haha ^^
Men jag och Fia fick i alla fall något att göra i typ en timme eller nått. Sen när vi kommer hem igen duschar jag och vi lägger oss, snackar skit ett tag sen somnar vi.
Lördag: Får skjuts hem av Fia för att dom ska iväg på nå hästgrejs. Går typ hemma hela dagen, men sen på kvällen så va jag med Martina, Isa & Jonna. Vi gick ut och gick en sväng, heeel skönt! Vi gick ner till hamnen :) Sedan gick vi hem till mig och kollade på "Dont say a word", den är ju exremt bra :) Alla var typ jättetrötta så dom åkte hem efter den. Men kvällen var jätte kul i alla fall! Fick ju endel heta kort iaf. haha ;D
Söndag: Idag har jag bara lirat golf. Gick på 93 slag så det var ju helt okej. finns ju visa saker som man kan förbättra... som.. hum.. humöret kanske. Ingen som har några nerver till salu? ^^

Och nu sitter jag här och har allmänt tråkigt. Blä. Ska glo på tv nu.


Ciao!

Han är ung, han är kåt. Han är ung han är kåt som en motorbåt!

Kommentarer
Postat av: Linda

det är lite lustigt detdär ju, att vi båda, som har rätt lugna föräldrar, dom brusar ju inte så mkt över grejer liksom, eller, ja inte så mkt iaf, men vi har inte fått några nerver överhuvudtaget gällande sportsliga ativiteter, kanske inte gällande andra aktivityeter heller men det yttrar sig bra där. Vi har verkligen inte fått "oj vad det här är svårt och nu ska jag kämpa tills jag klarar det"-nerver, icke! fy fabian. jaja, så är det, men veeeeeem stal våra nerver?!?!?!? puss och godnatt söting!

2007-06-04 @ 00:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback