Tunga strl XL

Alltså, dagen efter piercing dagen och jag kan då konstatera att min tunga är större än vad den var igår och jag kan inte heller äta mig mätt. Gjorde strips idag för att dom är ju lång och dom kan man ju trycka in från sidan, vid typ tänderna. MEN hamnade dom fel så vill man ju lixom flytta på dom och vad gör man inte då reflexmässigt? Jo, man använder tungan! Så efter en stund gav jag upp.  Har kunnat äta lite yohurt idag också. yeah.
Sen var jag så intelligent att jag bad mamma köpa Jalla jalla tills imorn. Vi ska ju BILA (!!!!!!) till Finland då, och fråga mig inte varför! Vi ska åka imorn klockan fyra på morgonen, så tar det en evighet dit, sen åker vi hem igen på tisdag morgon. Alltså; skavsår på rumpan är det ju ingen tvekan om iaf.
Men det ska bli kul att träffa Kusin Vitamin (Kitti) och moster, mormor och morfar <3 Yey :)

Den här dagen har varit gryyyymt seg. Sen har segat sig fram nått extremt och jag har ätit massa massa is, så det positiva med det är ju att jag inte lider av vattenbrist iaf. ;P
Var till körskolan idag också, men var så hungrig att jag knappt orkade läsa frågorna, inte för att jag kanske hade förstått dom eftersom dom är så konstiga, i alla fall ibland! ;)
Men aja, nu ska jag gå och packa & färga håret. Woho.

Kolla kolla alltid kan man ju lära sig något;
http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,1092946,00.html

Över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback