Skillinge & Avslutning

DHum.. ja.. nu har jag två dagar att skriva om. Våran tisdagkväll i skillinge och skolavslutningen. Två riktigt roliga & trevliga kvällar :)

Tisdagen 5/6:



Bild 1: Isa och Martina, ostätarna. DOm åt en heeeel ost! och ja, bara ost inget kex inget nada, Bara osten.
Bild 2: Emil, käkar sin korv. han var extremt hungrig så han orkade inte vänta på elden.
Bild 3: jag då, ja, det syns kanske inte. men det är jag. (och föresten, det är lindas tröja, men säg inte det till henne!)
Bild 4: Våran älskade eld. Som vi försökte få i hundra år, men så kommer våran räddande änger, dvs Isas pappa och får fyr på skiten. Tack så mycket!
Bild:5: Sofia, the griller!
Bild 6: Våra ank-kompisar! :)

Okej, vi åkte alla ut till skillinge. Emil, Martin, Tommy & Sofia väntade på mig vid Konsum (eller könsum som Emil skulle säga). Alla cyklade utom jag och Sofia åkte moppe. Jag menar, varför cukla när man kan slippa? ^^ Men efter att dom har fått vänta och sakna mig i 10 minuter så åkte vi ut till skillinge. Vi möte upp Isa och martina på vägen. När vi väl kom ut löper nästa Emil bokstavligen ut i vattnet, vilket jag tror han ångra sedan ganska snabbt. Men han överlevde och vi gick iväg och grilla ganska snabbt eftersom alla var jätte hungriga. Men när vi ska börja grilla har vi ett jävla problem med att få igång skiten. Vi had epå massa tändvätska (tyckte vi), väntade ett tag och försökte sätta eld på allt med det gick inte! Vi försökte flera gånger men den vägra! men till våran lycka kom Isas pappa med saker till henne och han hjälpte oss. Han hade på ungefär 100 gånger så mycket tändvätska och väntade inge alls och tände på. Då gick det! Och Emil som hade hets ätit kalla korvar kunde inte vänta till det var glöd utan grillade ändå. Haha :) Men vi käkade och så i alla fall. Sedan bestämde vi oss att spela lite armeikanskfotboll och jag måste säga att Isa, jag & Martina ägde Emil, Tommy & martin... nästan iaf. men det hela gick ganska vilt till. Jag fick fläskläpp, Martina blödde och Isa gjorde illa foten. Eller det kan ha varit åt andra hållet, att Martina gjorde illa foten och Isa blödde. Men aja, nått var det iaf ;) Men sen satt vi och snacka endel också, jokke kom litte senare och tillsut Walle och Wahab. men jag drog ganska tidigt eftersom det var goltävling dagen efter som btw gick bra, vann A-klassen. yeah ;)

Fredag 8/6:



Okej, nu blev det en jävla massa bilder, jag skulle kunna skita i att förklara alla men vill inte att något ska feltolkas. haha :)

Bild 1:
Emil kom med dricka till Isa. Notera! Isa skulle ha till Peace & Love festivalen också! ;)
Bild 2: Isa och Martina. haha, precis innan dom skrota ;D
Bild 3: Jag och jimmy !
Bild 4: Vi! Jag längst fram, sen Emil sedan Jokke. Haha :)
Bild 5: Hum, okej. Gabi lyfter Markus som lyfter Jonas.
Bild 6: Alla bruds påväg mot skolan där alla väntar på just oss. haha ;D
Bild 7: Sofia & Sarah.
Bild 8: Jag & Sofia
Bild 9: Jag, Martina och sarah i skolan på dagen :)
Bild 10: Jag och martina på kvällen. haha :)
Bild 11: Massa människor posar :)
Bild 12 Jag och Jonas min vän :)
Bild 13: Hahaha, var bara tvungen att ta med den. Jag gör bara en grimars, jag lovar :)
Bild 14 & 15:  Walle spela sin låt som alla vi sjöng på. En heeeel grym låt! :)
Bild 16:
Såvar det endel kärlek där också, här är Jimmy och Emil som ger varandra lite ;)

Fredag började med att vi var tvyugna att infinna oss i skolan klockan 08.00 för endel "roliga" lekar. Och Grattis Emil, du vann skjuta-iväg-tvålen.grenen! :P Men efter lekarna och fika så skulle vi sitta i Aulan och lyssna på massa och när rektorn säger att han inte ska hålla ett så långt tal så får han en applåd. Haha ;D Men efter det sega och vi får går jag & Fia hem till mig. sen vidare till köping för att kika på studenterna. Grattis Thunberg, Stefan, Niclas, Jenny & danne och alla andra som vi känner. :) Sen efetr att ha stekts i solen i cirkus hundra år åkte vi vidare till Arboga, där fia skulle lämna sin blå racer. Sedan klockan typ kvar över fyra åker vi hem till mig, får skjuts av Danne. Vi gör oss iordning, eller jag gör för att Fia var redan klar. Folk som ska grilla hos mig börjar komma och tack vare Isas & martinas försening så kan vi inte börja grilla förän typ kvar över sju! Så vi måste kasta i oss maten och skynda oss dit vi skulle träffa alla andra människor. Alla väntar på oss eftersom det är vi som har brännbollsgrejerna. haha :) Först när vi ser vad det är för folk som är påväg dit känns det inte så bra men när vi väl är där så blir allt ändå bra! Det blev lite brännbollsspelande, snack och djupa samtal. Vi lekte även nå öl.spelsgrejs. man satt i ring och alla var olika djur. Jag var typ Horse och Fia Dog. sen klappa man händerna i knät och sjöng:
"Let the games begin, let the hulahula games begin"
Sen säger någon (tex jag):
"from the horse to the dog"
Sen måste Fia fortsätta utan att tveka, tvekade man var man tvungen att dricka. haha ;P Sen bli det ju ganska fel ibland, tex när Isa skicka vidate till ett djur som inte fanns. haha ;)
Hela kvällen var riktigt bra och vi var hemma typ halv fyra :P  Martina, isa och Sarah sov hos mig :)
Så summa sumarum är att kvällen var riktigt bra, förrutom en viss grej kanske. men men..
orka bry sig längre. Jag orkar inte med det.

"Oj, du måste ha kommit fel, dagiset ligger där nere"

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Fina bilder!

Postat av: Isa (inte junitjej)

mohaha, mm det var den kvällen :P ogillar verkligen bilden på mej o martina haha..menmen

2007-06-10 @ 22:50:12
Postat av: Linda

Tjuuuuuv;) min tröja! huh! meeeeh!

2007-06-11 @ 13:11:46
Postat av: Sofia

Jag var cat!! inte dog:P

2007-06-11 @ 19:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback