Piercing !

image164image165

Bara för att jag idag typ klockan strax efter fem pierca tungan! :D
Gjorde det i Norrköping, tack mamma för att du kom ända dit! ♥ Ich tack linda för att du var en så bra supporter. För att du kom på alla hemska sätt som dom skulle göra piercing på. Att dom skulle hacka in den, eller trycka igenom nålen långsamt. Ja alla tänkbara sätt lyckades du disskutera fram med mig ;P
Men i alla fall. Var nervös som jag vet inte vad heeeeela dagen. Som att sitta på toppen av frittfall i flera timmar och förbereda sig på smärta. Sen kommer mamma dit tidigare än planerat så vi går ner till piercing stället. Som jag tror eventuellt kanske hette Lucky 7 (nu vet jag att den hette så, tack linda). Men när vi kommer dit skulle vi skriva på massa papper (jag & mamma) för att jag ska få göra den efetrsom jag inte hunnit bli 18 än :P Men efter typ 5 minuter som kändes som en evighet kommer piercaren och säger "då kör vi". Mamma följer med in och frågar några frågor sen går hon därifrån för hon vill inte se det så Linda kommer in istället. Piercaren säger faktiskt att tungan är ett av det ställen som det gör minst ont att ta på.
Men sedan måste jag gurgla nått blått grejs som nästan va som Lesterin. Efter det skulle jag visa båda sidor av tungan, efter att ha typ viftat med tungan så ritatde han en blå prick på tungan, och vänster om den skulle han göra hålet. Mitt hjärta slog så hårt och satt i halsen så han borde ha sett det genom halsen. Nålen som han skulle göra hålet med var ganska lång och tjock. Han har även en tång som han håller i tungan med. Det kändes typ konstigt när han gjorde hålet. Det gjorde absolut inte ont utan kändes mer knas bara. man käne topen av nålen mot tungan sen såg jag bara hur han släppte allt och började med själva staven, att skruva fast den alltså. Sen fick jag gurgla lite mer blåttgrejs sen var det klart! Och det känns jääääääätte konstigt i munnen nu men jag är nöjd att jag gjorde den och jag bangade inte. Så det så!! ;D
Sen i höst ska jag pierca läppen också. Haha :)
Men än så länge är jag väldigt, jättemycket, extremt nöjd med den här. Även om jag är jättehungrig och kan typ inte svälja ;) Lyckades svälja typ tre skedar yoghurt nyss. Yeah ^^ Men tänker inte ge upp kampen utan prova ett par skedar till snart. haha ;P
Men men.. Roligast efter det här är att se vad farmor kommer att säga! ;)

Kila nu.
Över och ut.

Kommentarer
Postat av: Linda

hej pingu, lucky7 heter det, så du vet, yepp yepp, puss och sov gott min lilla lilla bästa syster!

2007-06-13 @ 22:53:39
Postat av: Linda, igen

din tunga ser förresten helt fyrkantig ut på bilden ju. porque?har du format den? forma en stjärna istället!

2007-06-13 @ 22:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback