Mumsfilibabbus

image137image135image134image133image138

OKej, jag tänkte att ja Linda tog ju med snyggingen Johnny Depp på sin blogg och jag vill också ha honom på min och andra snyggingar. Det ska krylla av snygging. Dvs snygga killar. Har ju mina brudar som är riktiga snyggingar dom med, men dom är ju tjejer! ;)
Så här har ni ett par till snygging;  Jai Rodriguez, Ola salo, Johnny Depp,  Andreas Wilson och Wentworth Miller.
Ett ord räcker; Mumsfilibabbus!
Sedan finns det ju andra snyggingar, här och där. På massa ställen. Som också är stora mumsfilibabbus! ;)
Haha, duschen nu.

Ciao.

Fredag - grilla med alkohol, alkohol med alkohol,
brännboll med alkohol, umgås med alkohol, sova med alkohol.



Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej!
Ja, det kan man kalla mumsfillibabba....
Men du, alkoholen på fredag. moster inte tycka om, var försikig...OK?

2007-06-05 @ 08:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback