K´s Konfirmation



Bild 1: den jätte sega prästen. Hu! (jag misstänker starkt att han kan vara lika gammal som kyrkan men säg inte det till någon, sshh)
Bild 2: Kristian kusin posar men sina rosor. det rosa som kanske inte syns fick han av mig! ;D
Bild 3: Mormor & morfar <3
Bild 4: Lilla fotografen jag är! ;)
Bild 5: Jag och Kristian, yeah.
Bild 6: Jag och Henric, också kusin. Jag lovar, varken Henric eller Kristian är längre än mig... right.

Idag, vaknade jag då jätteglad och kände att tungan var hum.. mindre. och det höll i sig tills jag började äta, dvs frukost. den är fortfarande mindre än igår men inte lika tunn som imorse ^^. Men i alla fall, det går ju åt rätt håll :)

Idag konfirmerades då Kristian, och hela grejen i kyrkan va 2 timmar. Puh, jag trodde jag skulle somna, ville så gärna luta mig fram mot bänken framför. Prästen var sååååå seg. Han babbla och babbla, kändes det som. och de som skulle konfimeras fick inte göra någonting! Dom bara satt (och reste sig när alla skulle gör det), sedan gå fram för typ någon välsignelse eller något :P Sedan sätta sig igen, men hör och häpna det fick resa sig upp igen, för nattvarden. Sedan fick alla i hela kyrkan gå fram, eller ja... de som ville. Och det var typ hela kyrkan som ville. Så det tog typ hundra år sisodär. Där imellan allt sjöng konfirmanderna nånting också. det var typ det enda dom fick göra. Våran konfirmation är mycket roligare och kortare! ;P
Så, nu sitter jag hemma hos kristian och moster, och det kommer hit gäster då och då. Inte för att jag känner någon, meen dom kommer ;) Ska väl sova här en natt till tror jag sen åka till mormor och morfar imorn sen åka hem tisdag natt. Woho. Älska 16 timmar i en bil som inte är gjorde för att sova i. Det är ju tur att man är kort och kan vika ihop sig. yeah. Men jaja, får väl tänka hur ekonomisk synvinkel. Inte miljövänligsynvinkel för då borde vi ha åkt tåg. Så det så.

Hum, ja nu vet jag inte va djag ska göra. Funderar på att låna kristians PSP igen och spela lite  GTA vice city stories. Men vet inte om mina nerver tål det riktigt. Men det är så ju sååå kul, förutom när man dör. Hah...

har föresten funderat på att byta till bilddagbok.se det tar ju så långt tid att lägga upp bilder här så kanske går snabbare där. Eller så kan jag lägga upp bilder där och skriva här. hum, nää det blev krångligt :P
Men iaf, få la se hur jag gör.

Över och ut.


Kommentarer
Postat av: Moster Susanna

Snygga gossar!!

2007-06-22 @ 22:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback