Helg och åldersnoja

Först och främst ska jag bara säga att bilder på allt och inget kommer finnas på http://vidunderligt.bilddagboken.se , pga att det går mycket snabbare att ladda upp där och det kan ju leda till att jag orkar lägga upp mera bilder ;D

Så...nedräkningen till min födelsedag har börjat! Woho ;P Jag fyller 18 om hela feeeem dagar. Jihuu. Så då blir det masssa fika och så ska jag kanske eventuellt med Linda och dom ut. Får väl se hur det blir men den saken ^^
Men känns jättekonstigt att fylla arton, känns som om det var igår vi var i Valskog på gårn och man fick tjata sig till här hemma att i alla fall få vara ute till nio. Haha :) och nu, ja nu är det inge mera sådant tjat. Nu är det skattesedlar och körkort som gäller. Huh. Men nej, jag ska inte vara som Carro och få åldersnoja redan nu... förstå hur man skulla vara när man fyller typ 25 då! :P

Men yeye, ska väl ta och skriva om helgen som varit. I fredags var jag i Valskog, närmare bestämt hos Kim!  Jag åkte dit till typ strax efter fyra, egentligen skulle Martina, Isa & Jonna med men blev tyvärr inte så :/ Men vi får ta och fixa det någon annan gång:)  Men när jag kom dit var det inte så jättemycket folk där. Men plötsligt kom det massa folk, eller iaf endel ^^. Så käkade vi och så, jag och Erica satt och prata endel och så spelade vi poker också. Jag och Micke ägde dom alla. haha ;D Som spelade nå tv-spel också som heter typ Guitar Hero, dom fann det mycket roande. jag tröttnade bara på musiken ^^ Men iaf, sen hände lite grejer men dom löste sig. Så summan av kardemumman var att hela kvällen var ok! :) Men fortfarande tråkigt att Martina och dom inte följde med :(
Bilder finns på http://vidunderligt.bilddagboken.se .


I lördags var nog en av världens mest tråkigaste dagar! Jag om hem från valskog runt tolv, sedan skulle jag och pappa åka och spela golf men när vi väl kommer dit så regnar det och jag hatar att spela i regn, och gör jag det så blir jag grinig och blir jag grinig så bli jag inge kul att spela med och då bli pappa sur så då är det inte speciellt roligt att spela golf. Så, så är det. Sen kom jag hem och la mig framför tv:n och låg där till jag skulle sova, typ. hah ^^
eller nej! Jag duschade också, woho, lite action blev det ju ändå. Varför klaga? :P
Sen igår (söndag), hände inte heller så mycket. Vi hyrde film och käka chips typ. Men vi var ute och gick också, så vi kunde äta chipsen utan dåligt samvete ;P
Idag
har jag varit på körsolan. Gjorde det förbannad testet typ 7 gånger! Så här gick det: 58, 61,60,61,61,61 sen 62. Så jävla irriterande när man ska ha 63 för att klara skiten. oh! Så när jag fick 62 blev jag förbannad och gick därifrån. Skittest. Men ska ändå tillbaka dit imorgon, woho vad jag inte längtar. Ska köra på fredag också. Möh.

Börjar jobba nästa vecka också. Tack & Hej sommarlov.

Över och ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback