Hår & Fika

http://vidunderligt.bilddagboken.se
Idag har Linda och jag varit och fikat på Kungsudden. Det var väldigt nice. Det är både gott och billigt där. Så mycket bättre kan det inte bli :)
Vi köpte en frisyrbok till salongen också när vi gick dit så vi kikade i den lite när vi var där och jag har funderat på att klippa lugg igen. Typ page med lugg eller något. jag vill. Någon som har några ideér på frisyrer så är det bara att höra av sig. Skriv en kommentar eller något ;D
Party i helgen, och den tredje och fredag nästa vecka. Woho. Roligt värre. yeah ^^ Men ja, på fredag nästa vecka bli det väl hemma hos mig, med särskilda människor, utvalda ;)
Nej, ska äta och kolla frisyrer nu, plugga lite körteori också. Huh.

Världen är ett pussel,
varje människa är en bit.
Motivet det är vackert,
men jag hör inte dit.
För jag har egna tankar,
i färg med fel nyans.
Och jag försöker välja väg,
men passar ingenstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback