Bil & Kyrka

Nu är jag då i Finland. Kom hit igår runt halv nio. eller ja.. kom till mormor och morfar då, nu är jag hos Moster och Kusin :) Men kom till mormor och morfar efter 16 (!!!) timmars bilresa. Ungerfär en evighet. Kändes som det i alla fall. Men jag sov säkert 3/4 av vägen, men i alla fall!
Sen kan jag ju berätta att Sussus (moster) och deras bil inte är gjorde för att sova i. Kag svär att man sitter rakare i ryggen än man sitter i skolan.Så man var tvungen att hasa ner jäääätte långt, sen lägga upp ena foten på sätet framför, dvs Heikkis säte. Sedan ha en tröja som kudde för att huvudet bankade mot dörren hela tiden. Men vi stanade ändå ett par gånger, hela 3 gånger! yeah. en gång för att äta frukost vid någon jättebro, sedan på max för att äta mat. De flesta därinne måste ha trott att jag hade nå typ extrema ticks eller nått. Får ju kasta huvudet lite bakåt varje gång jag ska svälja. det är en riktigt teknik att lära sig vill jag lova! Inte en lätt match inte. men det är det värt...hoppas jag :) Sedan för jag tacka Max för muggen med is jag fick. Perfeka storlekar. Keep up the good work! ;) Sist och kortate stannade vi vid nånmack för kiss & tank paus! efterlängtad och älskad kisspaus. :P
Men vi kom ju i alla fall fram, woha! ;D
Imorn ska vi då på kusins (Kiristian) konfirmation (stavar/heter det så?), min moster trodde typ att det skulle ta typ ett par timmar i kyrkan. Snark! Men klarar man av 16 timmar i bil så lär man u klara av ett par timmar i kyrkan. Haha ;D

Nä, nu ska Kristian sova så ajg måste nog sluta skriva nu (datorn är i hans rum).

Över och ut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka snygga pojkar!!

2007-06-22 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback