lathet eller Lat- och het?

image175

I brist på annat och lathet:
Dagens låt: Avil Lavigne - Girlfirend
Dagens klädsel: Jeanskjol, svarta strumpbyxor och prickigt linne typ.
Dagens frisyr: utsläppt!
Dagens smink: Inget idag, hör och häpna.
Dagens planer: Jobba och va med fia och Lalla!
Dagens vill ha: Maaaaaaassa pengar.
Dagens saknad: Telefonerande.
Dagens drog: Körsbären.
Dagens tråkigaste: Jobbet...
Dagens måste: Att få ducha efter jobbet! (som alla andra jobbdagar!)
Dagens köp: Inte fan var det ost i alla fall!!
Dagens dricka: Vatten typ.
Dagens roligaste: "Jag har ett löv i min vagina"
Dagens kärlek: Lalla & Fia. kan inte välja ;P
Dagens mående: Finemang!
Dagens rätt: Mackor och sånt.
Dagens I-lands problem: Att vi har bryggkaffe till kokkanna!
Dagens bekväma: Att vi tog fias racer till moster!

http://vidunderligt.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej!
"Racer" till moster...moppe? Allt bra,hoppas jag. Här är vi nu hos Seija i Vaala. Vi kom igår,åker till mormor o morfar imorgon söndag.Tänkte att jag kanske ringer dig nån kväll.Kram från moster Susanna + hälsningar från Seija Risto Kristian Ville Heikki och Henric

2007-07-21 @ 12:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback