Jobbigt & hårigt.

Hjälp, vad jag är dålig på att skriva. Precis som vanligt, och nu är jag ganska trött också så det blir nog inte så mycket skrivet. Haha.

Så... vad har hänt? Hela sommaren har gått så fort så jag knappt kommer ihåg vad som hänt. Den går alldeles för fort. Försvinner helt ju. Känns som om sommarlovet började igår, men så vaknade mna imorde och så var det plötsligt nionde juni. Men ja, jag har i alla fall hunnit fylla år. Så nu är jag heeeeela 18 år. eller för att vara exakt 18 år och nio dagar. Woho ^^ Så i fredags bjöd jag hit lite folk för att festa lite, till en början verkade det som om inga skulle komma och plötsligt så var vi massor, haha. Typ runt 20 :) Så det var ju trevligt i alla fall! Jag hade i alla fall kul. Vi drack lite, sjöng lite och snackade massor. ;P
Jag har börjat jobba nu också, går bäl bra. Jobbigt som fan bara. Stackars stakars mina små fötter :P Det är lixom massa massa olika portar plus femman. och alla är tre våningar. Fast det blir ju väldigt bra motion, så egentligen ska jag väl inte klaga :P Det enda jobbiga är när man står där med plast handskar och det börjar klia på näsan eller något. Då är det illa ^^  Men jaja, jobbet är kul och bara det händer saker så går tiden fort! :)
Jag har klippt mig också. Jiho. Det är kort. kort, kort, kort ! :) Bilder finns på;
http://Vidunderligt.bilddagboken.se .

Ni måste jag sova, jobba imorn ! 7-16. Hjäääääääääääääääääääälp.

Över och ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback