Provet som inte får nämnas vid namn

Someone
 

Domme dagen närmar sig. Imorgon är har vi "provet som inte får nämnas vid namn", tror jag mår lite illa över det. Urk. Men min snälla mamma har köpt en dricka och kexchoklad till mig som jag ska ha med mig :) Men efter prover slutar vi, men jag har dock körteori klockan kvart över tre... men det går väl fort hoppas jag!

Idag så var det dans också, jag åkte in men kan ju inte vara med för min bajs vad. Men jag var endå med och shaka lite ^^ Trots att jag vet att jag inte borde, men kan ju inte låta bli. Det är ju så jäääävla roligt :)
Men på torsdag ska jag inte ens åka in, eftersom jag har två prov på fredag... Det är mindre roligt!
På ett sätt längtar jag till på fredag på ett sätt inte... Då är ju skoloveckan över och det är ju skönt plus att jag närmar mig vecka åtta, men å andra sidan så kommer ju helgen och jag har inte anning om vad jag ska göra. Hoppas på nått roligt i alla fall.

 Ibland undrar jag hur patetiska vissa människor är. Det är verkligen synd om dom. Hur orkar man lixom? Att vara så feg kan inte kännas bra alltså. Stackare säger jag bara!

Dagens låt ^^ :
Lars Winnerbäck - Tretton trappor opp
"Dum spiro, spero"

// Iidalainen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback