Prickimupp

Hela dagen har gått väldigt fort. Bara förvunnit. Men har i alla fall hunnit med en sak och det var att åka till hudteraputen. Det gjorde sååååå ont den här gången. Men det är det fanimig värt! Yeah. Jag tittade mig i spegeln när jag var där och jag sa att jag såg ut som en mupp och hon teraputen sa att jag va prickig, så hör och häpna ordet vi kom på; Prickimupp. Det är jag. Prickimupp. 
 Resultatet blir ju bra tillslut. Just nu ser jag inte så jätte bra ut, eller ja, jag ser hemsk ut. Skulle kunna lägga upp ett kort meeen jag vill inte skräma er :P

Imorn är de Dancehall o Hiphop. Yey. Jag längtar :) Men eftersom det är i v-ås försvinner typ hela dagen åt det, och det är inte bra för jag har italienska prov på fredag. Så jag måste tjata lite på Linda så att hon kör mig dit istället. Snäääälla Linda. ;)

Helgen då. Den har jag just nu ingen anning om. Jätte iriterrande. Men kan ju inte göra så mycket åt det just nu. Jag hoppas bara att det händer nått både fredag och lördag för jag vill verkligen inte sitta hemma. Jag skulle nog få ett nervöst sammanbrott då. Jag lovar.
Men fan då! Vill fan inte sitta hemma...
Jag önskar att allt vore som vanligt.

Sova nu. Vila mitt rena ansikte ;P

"Älska aldrig i en trädgård - Kärleken är blind men det är inte grannarna"


/  Iidalainen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback