Nothing's all right

Dancehall och Hiphop idag. Det var mest jobbigt. Hade en vikarie som inte var speciellt förberedd så det blev väldans enformigt. Men nästa vecka borde väl Nikki va tillbaka.
Hoppas det.
Fick skjuts dit idag av Linda. Nice. Var skönt att inte åka tåg. Tack syster.
Sj säger att 94 procent av deras tåg kommer i tid. Hur i helvette lyckas jag då alltid hamna på de 6 procenten som kommer försent? Hata sj! Blä!

Varför känns det som om det bara är jag som bryr mig? Varför ska bara jag bryr mig? Varför bryr jag mig?Borde inte bry mig. Ingen annan gör ju det.
Allt är bara skit nu. Allt. Bokstavligen allt. Jag orkar inte. vad jag än gör så blir det skit. Kan inte göra någonting bra. Ett helt jävla misslyckande är precis vad allt är. Ett gigantiskt misslyckande.

Helgen är också bara skit just nu. Vad händer? Inte en anning.
Om det händer något så kan ni ju höra av er. Jag vill inte sitta hemma. Jag pallar inte det.
Vore jag 18 skulle jag veta exakt vad jag skulle göra. Exakt.  Behöver inte vara ett geni för att lista ut det.


 
Månen frågade mig;
- Varför gråter du?
jag svarade;
- Vad skulle du göra om himmlen försvann från dig?


/   Iidalainen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback