Muskelbristing

forgotten


Just nu är det söndag (eftersom klockan är kvart över ett söndagnatt) men jag ska skriva om lördagen ^^
Idag.. eller ja igår var jag i skolan igen när det var den här miljömässan. Vi tjäna ganska bra endå tycker jag plus att det fördrev helgen lite. :) Jag har j*vligt ont i benet just nu. Går som en 80 årig kärring känns det som. Har nämligen fått en muskelbristing i vadmuskeln. Underbart skönt.... eller inte!
Läkaren sa att det kunde ta en vecka till en månad för det att läka. Jihoo mitt liv blir bara bättre och bättre. När når det sin topp? Usch, blä och urk säger jag bara. Dumma onda vad. Buhu. :(

Idag (lördag) slapp jag i alla fall vara själv hela kvällen. Maria och Björn var här med mig, dom skulle egentligen vara med Marcus men så blev det inte...
Vi hade en tävling i biljard på internet och jag förlora alla gångerna, dock spela vi bara två men endå!
Jag ska nog inte satsa på en karriär inom internet biljard i alla fall... Det känns lite sorgligt, det var ju trots allt det jag verkligen ville bli. Haha ;D

Okej, nattens låt ^^ :

Béyonce - Irreplaceeble

Nej, nu ska jag titta på CSI och sen sova. Ska sova länge imorn. Eller jag ska försöka iaf..

"En sak är klar när man är ensam är man i alla fall inte i dåligt sällskap, eller hur?"


// Iidalainen


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej iida, det är hanna. :P if you remeber me! , hihi

2007-01-28 @ 18:42:12
Postat av: Linda

Hej min lilla snigel, du borde publicera mer av dina paint-bilder här i din blogg så att fler ser dom, dom är bra! haru tryckt på t-shirt än? puss!

2007-01-30 @ 14:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback