Latinstreet & Skräddarställning

Tänkte börja med att skriva om LatinStreeten som började idag. Det var grymt kul! Mickaela och Madde tyckte nog också att det var roligt. Jag ahde iaf kul. Var ett tag sen jag skratta så mycket som jag gjorde idag... Madde kan inte sitta i "skräddarställning", det var nog roligast av allt. ^^
Längtar redan till nästa vecka och till nu på torsdag, för då har jag Dancehallen och Hiphopen. Yeah.
Imorn har jag körteorin, känns som om hela veckorna är fulla nu. Men men...
Har ju endå inget annat för mig :(

Jag håller på att bli dum i huvet av saknad känns det som. Jag drömmer om dig varje natt, att du säger att du vill ha mig tillbaka. När jag går hem från skolan får jag en bild i huvet att du kör förbi och pallnitar kliver ur och säger hur mycket du saknar mig och att du vill ha mig tillbaka. 
Jag saknar dig helt enkelt.

Jag är helt pirrig av att få veta om Nordjobb. Jag vill verkligen få ett jobb där. Jag vill, jag vill få svar nuuuu :)
Vore skönt att komma iväg. Känns som om jag behöver komma iväg. Egentligen nu, men vad ska man göra? Borde dock söka sommarjobb till Misteln också. Är ju inte så stor chans att jag får i Finland.
Vill egentligen inte jobba på där, men jag måste ju jobba nått...

Pratade ju igår om jag vill tatuera mig. Där är tatueringen, vill ha den på hödersida om magen nere vid höften typ. Jag vill bli 18 nu. Längtar.
Tattoo

Ska kolla lite på TV nu. Sen sova... Sov gott allihopa och dröm roliga drömmar.

"Antingen skall du hålla dig lugn,
eller också skall du slå så det känns."


// Iidalainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback