Italiano e piercing.

                                               Wey.

Vart i skolan idag. Lika underhållande som vanligt. Lite ironi i det där men endel roliga saker händer i skolan. I alla fall om man går i en klass som min. Haha.
Skolan är den tid som får mig att tänka på annat. Mår så kasst nu så det är nästan skönt att gå till skolan. Känns förjävligt att säga det men det är sant. Jag vill skrika ut till hela världen om hur jag mår och hur mycket jag saknar dig. Men känns som om jag bara gör andra deppiga och så känner jag mig bara jobbigt. Sen om jag skriker ut hur mycket jag saknar dig så kanske du bara tar avstånd från mig, och det vill jag inte. Jag önskar att någon bara kunde säga att du inte kommer vara ledsen mer sen poff förvinner det. För jag vet inte hur länge jag orkar må så här. Det äter på mig, det bryter ner mig.

Har just bestämt mig för att följa med till finland med mamma och pappa. Kom bort härifrån ett tag dock är det ju inte förrän vecka 8. Men men. Jag kan vänta och jag längtar så! Ska bli grymt kul att träffa Iira. :)
 
Jag längtar även tills jag blir arton, så jag kan tatuera och pierca mig. Jag vill det nu. Nu, nu, nu! :)
Varför vill jag ha allt just nu?

Men måste plugga Italiano nu. Prov på fredag. Usch!
Lyssna på den här låten också, innan ni försvinner. Grymt bra.
http://www.youtube.com/watch?v=6bCz8ZKrkJw

// Iidalainen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej min favorit, jag önskar, mer än någonting annat, att jag kunde säga det du vill och POFF så är allt bra, det vore jävligt bra om jag kunde det, rent allmänt också, säga saker och så blir det bra, men tyvärr så saknar jag den förmågan. Men jag kommer hem imorn, det är en dålig kompensation, jag vet, men hallå det är ju jag;) Din alldeles egna psykolog, bästa kompis, bästa syster, bästa lyssnare, bästa tår-torkare, I'm everything! Bara så du vet;) och jag älskar dig mest av allt på heeeela jorden!

2007-01-22 @ 20:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback