Chokladmuffins

Moi..


 Känner att jag behöver boosta mitt ego (säger man så?). Så tog lite kort idag. eller ja typ två bra kanske ^^
Där här är ett, inte mycker att hurra över men endå. Bättre än de andra korten. Yeah!

Idag, helt vanlig skoldag. Lektion, rast, lektion rast osv. Tror dock att hela klassen hade tagit nått idag på matten. Alla skratta att åt allt, och allt var typ inget. Tyckte nästan synd om Maya! Haha ;P
Och eftersom vi nu kom in på matten så på onsdag har vi "provet som inte får nämnas vid namn".
Usch blä urk. Jag ska ha med mig en mörk choklad grej så jag kan kladda ner hela mitt papper så det inte syns vad det står för då kan dom väl nte ge fel. Om dom inte ser vad det står. Eller? Det var en bra plan tycker jag. Den kör vi med.  Provet är lixom hela fyra timmar eller 240 minuter.
Nu känns det som om jag bara vill gråta. :P

men efter skolan gick jag hem. Åt mat sen drack jag Cappuccino som jag doppade mörk choklad i. Underbart gott och onyttigt. yeah. Pluggade ett tag efter det, sen gick jag hem till min ex granne Madelene "manligehet her self ;)" Svensson. Var mycket trevligt. Vi satt mest och prata och åt underbart goda och onyttiga chokladmuffins. Kalas måste jag säga :)

Så, eftersom min mupp vad inte tillåter mig att dansa blir det ingen dans den här veckan i alla fall. Men ska kanske in till dansen imorn i alla fall och kolla. Måste ju hänga med endå! Jag vill ju så gärna dansa. Bajs!

Men ska väl ta och lägga mig nu. Snart.

Dagens låt ^^:

Cat Stevens - Hard headed women

"Nemo saltat sobrius"

// Iidalainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback