The PB´s

Iida und Iira


Nu är jag i Finland. kom hit igår, och det är ohyggligt kallt här! 20 minus. Hela tjuuuuugo minus. Förstå! :O Det är nästan istid ju! Men vi va först hos Farmor sen åkte vi till våran stuga som pappa hade hunnit värmt upp till hela noll grader. Woho. Men sen så åkte jag till Iira, och när jag stack ifrån stugan så var det hela sju plus grader inomhus. Lycko mamma och pappa som skulle sova där. ^^

Idag har jag och Iira vart på stan. Hon hitta saker men det gjorde då inte jag. Eller jo, ett läppbalsam. Det luktade jääätte gott. Kostade hela 2,90. Euro alltså. Jag undrar vad det lukta. Mend et luktade gott iaf. Eller man ska väl egentligen säga att det doftade gott. men ni fattar vad jag mena.
Nu ikväll ska viiväg till Iiras kompis som ska ha karaoke kväll. Jag som är en hejare på att sjunga. Not! Så jag ska nog inte sjunga speciellt mycket. Får lyssna på de andra! :)
Imorn ska ska vi aksnke på fest. Iiras andra kompis ska ha det. Eller "bileet" som dom säger här i finaland. Haha :) Ska vli kul att träffa nyss folk och så!

And that´s all from Finaland and The PB´s. ( Iida & Iira = The populare bitches. ;)

// Iidalainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback