Shakespeare in love.

174335-24



Idag har jag dansat. Det var Dancehall och Hiphop. Jag hade Nikki i båda and she was really out to get us... ^^ Det var ungefär 500 armhävningar och 100 minuter av magträning! Men det är jus könt nu efter... Känns i alla fall att jag har tränat. Nice!

Jag måste plugga lite snart också. Har prov imorn, men jag har typ jätte svårt att plugga nu. Urk. Jag orkar fanimig inget. Är så jävla trött. :(

Idag var vi jätte några i klassen. Jätte konstigt. Vi är nio stycken egentligen men idag va vi fem... Fyra sjuka lixom. Trodde jag aldrig skulle hända. Very, vety much weard. Hah ^^
Vi hade engelska idag också. Vi kollade på "Shakespeare in love", den var mycket bättre än jag trodde. Var en väldig underhållande lektion i alla fall. Trodde aldrig jag skulle säga så! ;)

På fredag ska jag åka och bowla med Mamma, pappa och syster. Woho! Ska bli jätte kul. Vi ska bowla i e-tuna. Billigast där. Köping är så satans dyrt! Men men....

Ska kolla klart på Criminal Minds nu.

Dagens låt ^^ :
Mando Diao - Motown blood

"Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit. "




// Iidalainen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback