Shake, Shakee.



Dans idag så jag tog med mig kameran för att alla ska se hur kul vi har innan det börjar. Så det böev en del poser och lite reklam!
Bild 1; Erika (Erica) ser lite sliten ut efter att redan ha dansat en timme. (Streetjam eller Disco?)
Bild 2; Madde känner för gnida sig mot skärmen, så det fick hon!
Bild 3; Jag o Micka typ posar. Jävla flin jag har alltså!
Bild 4; Reklam! Dansverkstan & Duru (deras klädmärke)
Bild 5; Madde och Micka. Yo, man!
Bild 6; Me and mah baggybyxor! Lätt skönaste byxorna på hela denna jords yta! Strl L på herravdelingen ^^
Bild 7; Tänkte slå till med en het pose jag med. Så Varsågod ;P
Micka har typ blivit sjuk igen så hon kunde inte vara med idag heller tyvärr. Men hon var ju med och titta iaf :) Men jag och Madde var med i alla fall och vi hängde med typ nada. Eller jo, lite i alla fall. Vi försökte åtminstone, det borde ju räknas ;)

Imorn ska vi åka till G-vik men skolan också. Yeah! Ska bli ruskigt roligt alltså! :D Så klockan åtta står vi utanför pressbyrån så det är bara komma att vinka av oss om ni vill det. Haha. Gud vad underhållande jag är. Måste skaffa mig nått att göra nu. Kan ju inte skriva massa tråkiga grejer här som ingen bryr sig om!;P

Nu ska jag fortsätta att kolla på 45 minuter. Woho.

// Iidalainen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback