Så jävla kalas alltså!

A

Jag har färgat håret och jag är uuuuuuuuuuuunderbart nöjd. Gånger flera miljarder ;D Kunde inte bli bättre! Tack så mycket Mamma!

Nu, idag har jag vart i skolan och höll på att somna för allt va så segt, sen så klart var det ju inte slut vid tre! Utan då är det såklart att vi har har körteori i en och en halv timme. Snark! Han vi har bara pratar och pratar och pratar.  Så segt! men det är ju endå bara till mitten av Maj! Maj, förstår ni?! Maj, det är typ tre månader. Tre heeeela månader. Men tur att Martina, Fia, Isa och alla finns där. Det gör saken mycket lättare att genom leva. ^^

I helgen ska vi iväg att bowla. Hoppas alla kan följa med. Ska bli så roligt att bowla, det är nog mina nya hobby tror jag. Ja, det är det nog :P Även fast jag suger på det så är det ju ohyggligt kul! Och skorna man har på sig är ju så heta! Sist jag va där så var lixom storlek 35 för stora, så jag fick ha storlek 34. Jag fick lixom inte ens snören utan karborreband. Hah. Hett, mycket hett måste jag säga ;)

Jag kan knappt sitta stila för att jag är så glad och ooh! Därför tänkter jag kila nu! ^^

"Att le är det näst bästa du kan göra med läpparna"
// Iidalainen

Kommentarer
Postat av: Lindalainen

Det blev verkligen hur snyggt som helst! ville bara säga det igen!:)

2007-02-15 @ 12:18:21
Postat av: Linda igen

Jo, jag klarade 3 världsdelar-kursen!:) fick tentaresultatet idag, och jag blev G! wohooooo!:D

2007-02-15 @ 12:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback