Panorama fönster & Bowling

Moi

Godkväll *vinkar med handen*.

Vi kan börja med gårdagen då... Jag va hemma hos Danne i Arboga och va med honom och fia, även hans kompis var där. Dom höll på o byggde på nått flygplan så jag och fia satt och pratade och lyssna på musik. Vi gick också ut och gick en sväng. Det var skönt! :)
Sen hände inte så mycker mer... Åkte hem vid tolv kanske...

Men idag då. Var och bowla med Fia, Maria och Björn. Det fick inte bra. Har ingen karriär inom det heller. Så det börjar sina med ideér om vad jag kan göra till min kariär. Får plocka bort bowlingsproffs och världsmästare i internet biljard. Men jag kan ju alltid bli en sångare (det är ju tydligen inga krav längre på att man måste kunna sjunga, eller hur?) eller skådespelare. Man får ju inte ha för höga förväntingar heller, så dom yrkena får duga! ^^
Men i alla fall. Efter bowlingen åkte Björn och Maria hem och jag och Fia gick och åt pizza. Lika gott som onyttigt måste jag säga. Men jag åt ju faktiskt sallad också så det så. ;P Åkte sen hem till Fia och kolla på Melodifestival grejset. Det va INGA bra låtar. Men nästa vecka är The Ark med. Dom måste ju såklart gå vidare för det kan ju inte bli annat än bra helt enkelt.
The Ark ← The Ark :)

Jag drömde världens härligaste dröm här om natten ^^. Att jag hittade världens bästa lägenhet i Norrköping eller vart det var, så jag flyttade dit tidagare för jag skulle få just den lghn. Den var heeelt perfekt! Det låg typ på högsta vången i ett höghus och jag hade panoramafönster och grejer
Riktigt najs alltså! Men tyvärr var det ju bara en dröm...

Men ska sova nu!
Hej da *Vinkar med handen igen*

Dagens låt ^^:
The Ark - Disease

"Dum spiro, spero "

// Iidalainen.


Kommentarer
Postat av: Linda

Men det är bra Iidalainen, ditt undermedvetna vet vad som är bäst för dig! Dvs att flytta till Norrköping! bra bra Iida!

2007-02-04 @ 14:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback