Musik & Längtan

Oh, vad förbannad jag blir! Hade skrivit klat mitt blogg inlägg så muppar sig internet för mig, och allt försvinner. Allt. Oh, måste nog ta o gråta en skvätt över det här stora traumat. ;P

Men i alla fall. Idag har vart en seg dag. Bara vart ute och gått med mama och lyssnat på lite musik också. Musik är bra.  Terapi på skiva. Lyssna endel på på gamla låtar, det var kul :) Men men... Jag och Linda bestämde också att vi skulle åka och bowla nästa vecka på fredagen om hon inte jobbar, så nu får jag hoppas att hon inte gör det.. Hon behöver dock pengarna men det är ju endå sååå mycket roligare att bowla än att jobba! Eller hur? :)

Jag håller på att bli galen av väntan. Jag vill ha svar från Nordjobb nu. Noooow. Men kommer säkert inte få nått i alla fall eftersom jag hoppas så mycket. :/
Orka vara hemma, vill ju bara komma iväg ett litet tag...

Men imorn är det skola. Känns inte lockande, vill inte få veta vad jag fick i Matte b, men tippar på ett IG. Eller nej, inte den attityden. Hoppas på ett G! Yes,box.

Men ska kolla på TV nu...

Dagens låt ^^ :
Marit Bergman - This is the year

"Pengar är inte allt - Särskilt inte när skatten är dragen"


// Iidalainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback