Me want...

 MoiI & M

Psyko kort det till vänster. Ha! hur lyckas jag alltid få min panna så enorm? Det är inte det, jag lovar! ^^
Jag tror varken Isa eller Martina var helt med på kortet. Men dom är snygga endå så det får vara med ;)

Igår var det ju en del av melodifestivalen och The Ark var ju med så var ju tvugen att se det och dom var sååå gryma. Skicka iväg dom så är ju allt klart. Och Anna Book sa ju förrut att hon inte ens va rädd för The Ark. Men det borde hon va så IN HER FACE! Haha. Men allvarligt talat så var dom ju lätt grymma. Yeah!
Go, go, go, Ark!
Eller hur, Isa? ;P

Så, imorn är det skulle igen. Tror jag mår lite illa av det. Blä. Men ska få historian så jag kan göra klart den. Riktigt skönt alltså, men egentligen orkar jag inte göra den meeeeen jag måste. Snart är det ju lov i alla fall. Woho.

Jag vill ha ett läppglans från Nouba. Nuuuuuu. VArför ska det vara så dyrt för?! Det var ju så peeerfect! *gråter en skvätt* ^^ Nu när jag tänker på saken finns det massor jag vill. Konstigt, eller hur?:P
Jag vill ha läppglanset, en ny hanväska, nya kläder (men iof ska jag få det, men man får aldrig för mkt av det, hah), en egen bärbar dator, nya tapeter, ett sminkbord, alla LW, MD och The Ark skivorna, det där roliga spelet som jag spelat, Charlie and the chocolate factory filmen,  en egen bowlinghall, världsfred, massa massa pengar... Ja, listan kan göras lång... ;D 

Nu ska jag kolla klart på filmen som går på femman!

Dagens låt ^^:
The Ark - The worrying kind

"Qui tacet, consentit"

// Iidalainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback