LW & MD


Woho. Denna dag har vart såååå trög. Känns som om det inte har hänt ett skit. Har pluggat endel. Men jag är så  trött på skolan, jag är så trött på allt just nu. Urk. Jag mår typ illa när jag tittar på en bok från skolan och när jag ska stiga upp på mornarna. Vill bara bli arton så jag får tatuera och pierca mig, gå på krogen och skaffa körkort! Ge mig nu. Sen vill jag ta studenten så jag kan flytta här ifrån.
Det är väl inte så mycket begärt? Jag vill ju bara komma bort härifrån.


Det finns ungerfär 3,4 miljader saker jag vill ska hända och saker jag vill ha. Hur kan det vara så här. Till exempel kläderna där uppe. Dom vill jag ha.
Det är både LW och Mando Diao kläder. Mando Diao är helt underbara dom med. En låt jag fastnar för är Mr. Moon. Jag vet inte varför. Men den är så bra helt enkelt. Synd bara att jag lyssnar sönder alla låtar som jag tycker är bra. Haha.
Jag älskar Lars Winnerbäck. Han är inte dum han inte och hans musik passar till allt!
När man är ledsen, glad, trött, irriterad, you name it! Han har nått i alla sina låtar som man känner igen sig i eller kan relatera till. Varje låt står för nått, viktiga och oviktiga saker.
"nykter utav vin och full av längtan är det lätt,
att säga fel och tänka rätt"
Sant.

Helgen närmar sig också med storm steg. Får typ ångest av tanken att jag troligtvis bara kommer sitta hemma imorn kväll. Men vad ska man göra? Inget händer ju och de flesta har ju endå någon att vara med. Men på lördag ska vi kanske, med ett stort kanske iväg och bowla. Jag hoppas att vi ska det i alla fall. Det är så svårt att ordna nått med alla tjejer eftersom alla vill olika saker. Några vill bowla, andra inte. Några vill åka till det ena stället, men inte dom andra. Dagens i-lands problem ^^

Ne, ska kolla lite på televisonen nu. Sen antagligen sova. Om jag kan somna. Har lite problem med sånt nu. Blä!

Dagens låt ^^:
Mando Diao - Mr. Moon
Otippat... right? ;)

"Mot Batmobilen!"


// Iidalainen

Kommentarer
Postat av: Linda

Men stumpan-smulan-pinglan, om du får det olidligt tråkigt så är Norrköping bara några stationer bort, så att du vet och du är ALLTID välkommen! Såduvet. Nu ska jag sova och kurera min dummadumma hals. puss och godnatt!

2007-02-01 @ 23:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback