Landet Afrika ^^

IJJ

Dansat idag. Det blev  allt svårare det där, men det är så kul, plus att vi har grym musik. Jag, Madde och Micka var väääääldigt med måste jag säga. Hah ;D
Och när jag satt där och vänta på Madde och Micka satt det två tjejer brevid mig och den ena plugga samhäll och så fråga hon sin kompis:

- Vet du vilket land som har störst befolkning i hela världen?
- Ne, men är det inte typ Afrika eller Japan kanske?

Hahahaha!! Jag fick bokstavligen resa mig upp och gå ut för inte börja gapskratta där. Afrika är ju för fan en kontinent... Kan knappt sluta skratta åt det nu heller. Men nu när jag läser det ser det inte så kul ut, men det var i alla fall roligt då ^^

Imorn är det alla ♥:ans dag också. Känns inte så sa kalas kanske. Blä, det suger just nu!! Jag får väl slå ihop mig med Martina eller nått. Får jag det Martina? ;)
Men jag hoppas att alla som har någon att vara med på Alla hjärtans dag får en underbar dag! :)

Sen apropå bilderna jag har där uppe så klagade Jimmy på mig att han inte hade fått vara med på något kort här. Så Jimmy där är du nu. Känns det bättre, inte ledsen eller så längre? Ey bruuuuschan ^^ Hehe ;)
Alla borde ha en kompis som dig, Jimmy. Du är en bland dom bästa! :)

Har fått mitt Historia prov nu också. Jag ska skriva en berättelse på tre sidor om att jag är ute och reser på den tiden vi jobbar med. Ska få med alla saker som var viktiga då, typ Columbus, nya världsbilden och grejer. Känns inte så lockande kanske. Men endå skönt att få det gjort! yeah.

Nu ska jag snat sova. Sovit så kasst på sistone! Kanske ska testa den där musik grejen... ^^

Dagens låt ^^:
Janet Jackson - All Night

"Jag älskar barn. Särskilt när dom gråter.
För då bär någon bort dem.
"

// Iidalainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback