Its all a bit crazy!

Idag var det dans! Shake, shakeee ;) Underbart roligt, jobbigt, svettigt, svårt och avancerat! Meeen grymt roligt som sagt ^^ Det var bara jag och Madde som var iväg idag för att Micka var sjuk. Tråkigt att missa men bättre det än att bli jäääätte sjuk! Har nog aldrig haft så roligt på tåget som jag hade idag! det roligaste va när Madde satt och rullade sin biljett runt fingret så ser hon en man komma i kostym så däger hon: "Åh nej min biljett, han den där kommer nu (hon mena konduktören). Men så klart var det ju inte konduktören utan bara en man som var väldans uppklädd. Det var så roligt. Fö hon sa det högt också så han måste ha hört! Haha :D Ne men nu väntar jag på att Madde ska logga in på msn så jag an skicka låten till henne som vi dansade till... Woho, I found it! ;D

Idag ade vi Historia redovisning också. Det gick bra. Känns kalas måste jag säga, trots att jag är förbannat trött på skolan. Bläää! Varför kan det inte bara ta slut? Right now please! Men men...
Snart bär det i värg till  finland. Skoj! Vi ska ha så kul jag och Iira! Yeah.

Vi har flyttat en lektion från fredag till onsdags håltimmen. Så vi slutar klockan 11 på fredag. Yeah, thats right, wohoo. Så skönt måste jag säga. Men lite drygt att stiga upp klockan 7  för att gå till skolan och vara där i tre timmar sen gå hem. Men huvudsaken är jua tt vi slutar tidigt endå ^^

Nu ska jag kolla klart på "Shark" men måste bara säga till Martina "Rocky" Carlén att du fick ju endå ett plåster.. Haha. Ne men seriöst nu. Det är ju tanken som räknas! ;)

Dagens Låt ^^ :
Black eyed peas feat. Sergio Mendez - Mas Que Nada


Martina: "Men fan då! Jag har ju glömt att byta bild!"


// Iidalainen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback