Hemma igen.

gbdui

Nu är jag hemma från Finland. Det har vart kul men jag önska att jag hade lärt känna Iiras kompisar mer. Men men.. Nästa gång så kanske. Det var kul att träffa Farmor också. Hon är så liten och söt ^^
Kommer upp bilder från resan typ imorn eller nått. Måste bara lägga in dom på datorn. Så ska ni få se när vi bakar bullar. Steg för steg. ;)
Jag känner mig som en bulle just nu. Tjockat godis o så idag. Haha. Jävligt gott måste jag säga.


Jag har hittat en parfym jag vill ha också. En Paris Hilton. Ge mig den. Den lukta såååååå gott! Mums.
Det var föresten massa folk på båten! Har aldrig vart med om maken. Såg en albino också. Liiiiiiiite coolt. Var typ han och 40 turkar. Alltså han var också turk, men det syntes ju inte på samma sätt lixom.:P 
Han hade nästan vitt hår och vita ögonfransar och ögonbryn. Sen isblå ögon han hade också jäääätte ljus hy.

Är lite sjuk  nu så orkar inte skriva mer. Ska till Vagnhärad imorn med Fia. Roligt.
Så kan eventuellt bli en pause i skrivandet, igen. ;P


"I got a bone and you can chew it, if you like it doggy style baby we can do it"


// Iidalainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback