Hals ont & Bowling

Det är lördag och jag har vart hemma hela dagen. Vart ute två gånger och det var med Aatu. Woho ^^
Typ kollat på tv och suttit här vid datorn, spela nå mongo spel... Bra att jag kan underhålla mig själv iaf...
Fick ont i halsen igår. Buhu! Finna fan inge värre än det. Det skulle kanske vara att bryta nått men eftersom jag aldrig har gjort så vet jag inte. Men skulle gissa på det. Att det är värre. Men jag har mitt hjärta i tusen delar. Det känns. Det gör ont, men det går väl över i sinom tid. Då har jag nog hellre ont i halsen. Jo, det har. Men nu har jag båda. Lycko mig! Men allt går över tillslut. Klart jag saknar dig (!), vem skulle inte det lixom. Du kommer alltid vara speciell och jag hoppas att vi snart kan vara kompis i alla fall. Om du vill?

Men igår var jag, Mamma, Pappa och Linda och bowlade. Jag hitta värsta perfekta klotet, typ första gången någonsin. Yeah! Vi spelade två serier och jag kom sist första serien (ganska så tippat), men i andra serien kom jag två!! Det var ungefär sådär jätte otippat! ;D
Men det roligaste var nog när mamma tappa klotet... bakåt!! Hon har nog lite för svaga och smala fingrar för det där ^^ Men efter det åkte jag hem sen klockan typ tio i tio åkte jag upp på byn och träffa Martina & Isa, vi gick på nattbio. Det var Offside, den var jätte dålig! Eller ja, några roliga repiker fanns det väl. Men inte mer. Så vi åkte hem tidigare.

Är ganska trött nu. Borde kanske sova.. Men måste bara säga att Linda ska på kryssning imorn med C och jag är jätte avundsjuk för jag vill också! Men jag ska dock till Finland snart. Men endå!

Nu blire TV och eventuellt lite Akon!

Dagens låt ^^ :
Akon - Never Took The Time

"don't let your mouth write checks your ass cant cash"


Nånting i den stilen var det iaf :P

// Iidalainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback