Fall & Cookies

Cookies

Idag har jag bakat! Jag bakade typ kakor med choklad och nötter i. Tänkte ta med till Madde om jag ska dit någon dag. Hoppas hon inte är allergisk mot något bara. Är du det Madde? Höör du hur jag tänker frågan till dig därborta? Jag hör i alla fall inget svar.. ^^
Men det var riktigt kul att baka. Det är inte så ofta jag gör det. Jag ahr blivit sugen på att baka typ bröd flera gånger, emn har aldrig orkat. Men förstå lukten av ny bakat bröd. Mums! Men det får bli nån annan dag :)

Skolan idag också, emn gich hem vid Lunch. Orkade inte vara kvar. Allt är så jobbigt just nu... :(
Men nångång blir det väl bättre. Längtar till den dagen!

Jag har kommit fram till att jag någon dag måste städa mitt rum. Det är ganska stökigt. Men jag orkar inte för det är sååå tråkigt. Men nån dag måste man ju. Tyvärr.

Men i alla fall. Idag gick jag och Linda upp på byn för att handla ingredienser till mina kakor. Så går vi över torget och tjoff - jag drar i backen. Aj, säger jag bara. Det var inte speciellt skönt måste jag säga men det var endå ganka roligt. Kunde inte sluta att skratta.. :D

Dagens låt ^^:
Will Young - Light my fire

Ska kila nu. Se you later ^^

"Jag avskyr hushållsarbete. Man bäddar, man diskar,man tvättar -
och sex månader senare måste man börja om igen"



// Iidalainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback