Eskilstuna & Golf



Okej, helg då. I fredags var jag med Martina på stan. Det var jääätte kul!:)
Först gick vi på stan o kola i affärer. Jag hitta två hår grejer.Det var trevligt... Sen hade vi beställt tid på bowlingen klockan 19.00 så då gick vi dit. Det va typ krångel på första banan som vi fick och där gick det såklart bäst. Men eftersom den bråkade  så fick vi byta bana och då gick det inte alls bra. Nådigt iriterrande. Men det gick bra för Martina iallafall så det var ju bra det ;P En sak till som var grymt störande var att det stod nån idiot gubbe och glodde på oss. Han stod där hur länge som hellst. Väldigt obekvämt. Blä. Men tillslut så gick han. Woho.
Som vanligt fick jag ha på mig pytte små skor. Men nu vet jag ju iallafall vilken storlek jag har ^^
Sen var vi typ klara kvart i åtta eller nått så då gick vi mot bion, vi såg Linas kvällbok, haha. I början va den jätte konstig, vi började undra vad vi hade betalat för egentligen. Men så blev den lite bättre. Den var smått underhållande. Bra det iallafall ;D Efter det åkte vi hem.
En väldigt rolig kväll måste jag säga! Eller vad tycker du Martina? ;)


Igår satt jag bara hemma. Va ett o gick med mamma. Den var nog det enda jag gjorde under hela dagen.
Blä igen.
Idag har jag vart och slagit lite golf med Pappa i örebro. Det gick väl sådär. Men man kan ju inte förvänta sig speciellt mycket efter att inte ha rört en golfklubba på fyra månader. Eftersom man inte spelat på så länge så får man också så satans ont i händerna. Man vill bara börja grina. Men jag vann dock puttningen. Yeah.
Var med Mamma till Tuna Park en sväng nu på dan också. Hitta inge speciellt, men jag fick ett par leggins. Det fanns också en parfym inne på kicks som lukta underbart gott. Ge mig.

Nu ska jag gå och äta nånting för att jag är såååå hungrig!
Nästa vecka blire Finand!

"I think she sounded naked."

// Iidalainen


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej min favorit-fjutti! Vad var det för parfym?

2007-02-18 @ 18:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback