Badman.

Idag har jag dansat, precis som varje torsdag. Det var hur jobbigt som hellst den här gången, precis som alla andra gånger. Hah. :)

Idag blev jag mobbad i skolan också. Dom retade mig för dvärg. Men jag är ingen dvärg. Jag är inte precis lika lång som alla andra vara ^^ Jag är faktiskt stolt över mina 151 centimeter! Yeah, that´s right!
Vi hade bad idag också på badet, det var väl sådär. Enda som va kul var det sista vi gjorde. Vet inte riktigt vad det heter. Haha. Det enda dryga att det grunda inte är så jävla grunt. Inte för mig i alla fall. Men men ^^
Hade Italiano idag också. Lika segt som vanligt. Blä.

Imorn ska jag och Martina till stan. Vi ska bowla, gå på stan och gå på bio! Plus att vi ska äta McDonalds! Yey. Vi ska ha såååå kul. Hoppas bion som vi vill se går bara! Hoppas, hoppas, hoppas! :D V får kolla up det imorn i skolan eller nått. Imorn slutar vi föresten elva. Det blir bara bättre och bättre det här! :)
MÅSTE komma ihåg att ta med mig kameran bara. Borde kanske skriva ner det annars kommer jag glömma det. SKulle inte vara helt ovanlig faktiskt. Alltid när jag ska ha med den så glömmer jag den. Typiskt mig! :P


Jag vill tapetsera om mitt rum! Vill ni veta nått orättvist? Jo, min syster (Linda) har fått välja tapeter till TVÅ rum. Två hela rum. Och hur många har jag? Inget, inte ett enda! Hmpf!
Jätte orättvist tycker jag! Tycker inte du Linda? ;)

Kolla min senaste länk! Dancehall.

Ne, nu ska jag väl nörda mig vid msn, om nån vill prata med mig... Haha ^^

Dagens låt ^^:
Incubus - Love hurs
Den va fan bra! :P

"Man ska inte låta sig missledas av en människas fula yttre.
Dess inre kan vara ännu fulare."


// Iidalainen


Kommentarer
Postat av: Liiiindaaaa

Hej och ja, klart det är rätt. Jag har levt i 5 år mer än dig, alltså har jag all rätt i världen och bestämma tapeter, det är min plikt som storasyster. Din plikt är att bo i dom rum jag fixade. Så det så!:) puss och godnatt!

2007-02-16 @ 01:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback