Lusskatter och glögg.

Nu är det typ 14 skoldagar kvar. Wiho. Nu jäklar är det snart jul. Så skönt, så bra, så mysigt. Jag har också sett det första avsnittet av julkalendern. Den verkar lite småkonstig. Tacka vet jag Pelle Svanslös och alla dom andra bra julkalendrarna som har varit. haha :) Sen efter julen så kommer ju Nyårsafton, vad händer då? Vi har i alla fall konstaterat att Nyår är överskattat, den dagen är som vilken dag som hellt. Inge viktig. alls. nejnej, samma förväntingar som man har närman går ut en fredagkväll. Ja, så är det!

Mamma ska börja baka Lussekatter nu, ska hjälpa till.
Sen ikvll ska jag göra glögg. ja,låda. Sk jag mysa här i min ensamhet. Jajemen!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Linda

åååååå va gott!!!!!!! jag vill också ha lussekatter!!:) men vi har också glögg iaf...och en ängel i fönstret...hejja jul. Men jag har paniksuperstressbläbläblä för allt jag måste hinna innan/under/efter jul..fy fabian..nu ska jag plugga....blääää....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback