Julklappar

2:a advent nu, och om två veckor är det julafton och hur många julklappar har inhandlads? Hm.. eh... massor verkligen. jag lovar! Jag förvränger inte sanningen alls. nejnej. Men jag var på stan i igår för att kika lite och få ideér men den jävla skruttstan gav ju ingenting alls. Min syster råkar ämligen vara den svåraste människan att köpa presenter till, jag lovar och svär! Så är det, dumma dig Linda. Men ja, det kommer och jag har väl en fundering men jag vet inte. Faaaan vad det ska vara svårt med julklappar!
Linda! Du måste komma hem nästa helg så vi kan gå på stan på fredagen eller lördagen! DU MÅSTE!!
Så, vad händer annars då. Jo! snart är det nästa helg. Den tiden man har väntat på är snart här och jag har längtat maaaassor, några få vet varför. Ni andra får helt enkelt bli omedvetna om vad jag menar. Det är inget som intresserar er ändå, jag lovar. Haha ^^

Nu är det Miami Ink!

Över och ut!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej you, nehe jag är lätt som en plätt att köpa till, C har ju lyckats iår iaf, säger han iaf..hehe...men jag tar tåget på lördag hem, så jag kan ta ett rätt tidigt så kan du möta mig i etuna så kan vi shoppa litegranna, blire bra det?puss!!

2007-12-09 @ 19:35:16
Postat av: Susanna

...vad är det du längtar till?
Attans, nu måste du berätta. Vad tycks om julklappstävling igen? Typ en sån där som förra året då du vann den där nieciga spegeln...Vi hörs !

2007-12-09 @ 20:43:28
Postat av: Linda

Susanna: Ja ja jaaaaa! klart vi måste ha julklappstävling!:D:D:D:D:D 2x 30 kr eller hur var det?

2007-12-09 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback