Keep it up

Okej, ska försöka på mig på ett inlägg då, efter endel tjöt av Linda...
Så skolan igång igen, känns helt okej ändå. Träffa lite människor och så är det ju sista året så det känns grymt. Plus att jag och Fia kom på idag att det är MINDRE än 365 dagar tills man kommer ifrån den här skiten. Det här är en minihålan som man bara mår dåligt av. Jag vill härifrån! Satan vad jag vill mycket.
Jag ha någon som bryr sig, på riktigt. Inte vara någon lek, utan något seröst. För jag orkar inte, hela jävla pissåret 2007 är åt helvette. Det skulle bli så satans bra, det skulle det! Det var planen... men ja.. folk spottar på en.
Man vänjer sig anntar jag.. man får vänja sig. Det får bli så, för det ser fan inte ut att ljusna i någon jävla ände!
(och jag kan nästa höra mamma när hon läser det här att jag svär för mycket).
Och ja, jag svär mycket och det tänker jag fan göra. För snart skiter jag i allt och gräver ner mig i en grop någonstans lång långt borta för där finns inga idioter eller falska leénden.
Jag vill bara att allt ska vara äkta.

All the pain I keep inside me.

Kommentarer
Postat av: Linda

hej min älskade syster, du jag ville ha ett inlägg men guuud va du svär flicka lilla(typ), nejdå, jag är ung och hipp, jag förstår dina svordomar och din überkärlek för den, bara för att nämna ett av dom underbara orden som beskriver det hela rätt, UNDERBARA kommunen kungsör. Fantastiskt måste jag säga, att en sådan kommun kan ha ALLT man bara kan önska sig, otroligt måste jag säga! MEN som du så fint påpekade så har du inte så lång tid kvar i, vad jag skulle kalla, himmelriket, så njuuuuut! se till att insupa åsynen varje underbar fjortonårig som står och filosofierar vid torget och riktigt beundra det vackra lugn som sprider sig över kommunen vid 18-snåret, för snart är det, tyvärr, över. Med en tår i ögonvrån över mina svunna dagar i Kungsör så säger jag adjö för nu, eller snarare, tá tá!

2007-08-24 @ 12:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback