Sweet


Bild 1: Jag, dagen innan jag brände mig i solen ;P
Bild 2:
Fia igår, hett hett hett ;) (Jag fick egentligen inte lägga upp den hör för Fia, så shh berätta inte för henne att jag gjorde det)

Okej, nu har jag vart dålig på att skriva... igen.
Så... vad har jag gjort sen sist då. Hum.. Det var en extremt jobbig vecka i skolan förra veckan, även om den bara var fyra dagar så var det jobbig. hade cirkus 1,5 miljarder saker. Men jag överlevde, så det känna ju i alla fall bra ;) Sen i fredags, var kanske inte det trevligaste skoldagen på länge.. men aja. Man kan ju inte gör mer än skratta åt.. hum... "det". Ha. Men åkte med Mamma in till köping, såklart hittar man något man vill ha men som man inte har pengar till. Buhu. var också en sväng till körskolan och beställde lite körtider. Måste ju börja ta tag i det där om det ska bli något körkort. Men äh.. det fixar väl sig :P På kvällen sen ringde Erica, hon va själv hemma hos Tony så jag åkte över dit. Hade extremt kul måste jag säge :) Vi snackade en massa och kollade på Talangjakten eller vad det heter. Så kollade vi också på "En geishas memoarer". Den va väl... jadu. Förvirrande. Alla människor var förvirrande plus att alla nästan såg likadana ut. ^^ Ibland visste man inte vem som var vem... Men aja.. Hade kul endå! :) Även fast jag fick vara nervig endel av kvällen. Hosthost. ;) Sen på lördagen (igår) spelade jag golf men pappa. Det gick bra, vann över pappa så ;D Åkte hem till Fia sen på kvällen också. Vi spelade backgammon och kollade på tv. Någon som vet var det var för mongo film på kanal 6 igår kväll?! Hel konstigt ju o_O
Har även pratat endel i telen, finfint ju ;)
Idag ska jag iväg på en dans föreställning i Västerås också. yey. Ska bli askul. Hoppas bara det säljer biljetter utanför. Men det borde de ju göra om det har biljetter kvar... Eller? Hoppas hoppas hoppas...


För bra för att vara sann?
Jag vill inte att det ska vara det.

Kommentarer
Postat av: Sofia

TA BORT DEN!!!!!!:P

2007-04-16 @ 11:34:09
Postat av: Anonym

Nepp :)

2007-04-16 @ 11:45:03
Postat av: Anonym

jooo!!!!!

2007-04-16 @ 11:45:27
Postat av: Anonym

jooooooooooooooo

2007-04-16 @ 11:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback