Skräck & Kläder

"Vem ska jag glo på, glo på, glo på när, glo på när jag har besvär?"




Bild 1: Jag och Martina gömmer oss (martina gömmer sig mest!) för skräckfilmen vi såg! :P
Bild 2: Carro posar så snällt så.. eller så var det väl bara så attb hon inte riktigt var med kortet! ;)
Bild 3: Ja, Fia sitter och ler(!) när vi kollar på skräckfilmen...
Bild 4: Jag och Martina Ekimåpussas lite, det kallar jag porr! ;P
Bild 5:
Mina nya underbara skor ♥

Igår var en riktigt bra dag måste jag säga. Heeelt grym. :D Dagen började då med att man vaknade enmort tidigt med att mamma och pappa tapetserar! Buhu. Men jag och Martina somnade om igen och vakna sen hyfsat utvilade iaf ^^ Sen åkte Martina hem och jag åkte till stan med Mamma. Jag behövde nya byxor och skor. Eftersom mina gamla skor har börjat vika sig vid tån på ett extremt smärtsamt sätt så är dom inge vidare att gå längre i. :/ Och man behöver ju endå bra skor i Polen eftersom vi säkert ska gå endel! :) Men så gick vi först till Gina Tricot där jag provade massa jeans och ett par vita som satt bra, trodde jag skulle se dunderfet ut bi vita men det gjorde jag inte så jag köpte dom. 400 svenska riksdaler gick dom på, köpte även en kofta som Mamma kallar det. En vit sådan. 149 svneksa riksdaler. Sedan bar det iväg till Sneaker Store, typ bästa affären att köpa "vanliga" skor på. HItta då ett par grymt snygga Lacost skor. Efter endel funderade fick det bli dom. 1000 svenska riksdaler. Nu kommer jag inte få nya sneakers på ett år. Men det var dom skorna värda! :) Sedan åkte vi hem ganska stressade eftersom Mammy and Daddy skulle iväg på 50 årsfest. Så Fia, Martina, Carro skulle komma hem till mig. Egentligen Jonna också men hon var alldeles för trött, tyvärr. Men en annan helg då :) Jag hyrde två filmer, Death Tunnel och en till komedi som jag inte kommer på namnet på. Skräckfilmen (Death tunnel ni som inte förstod det), var riktigt läskig en gång... Jag (och Fia) som kollar mest på skräckfilm bokstavligen skrek då. Illa ^^ Då blev Martina ännu mer skraj eftersom vi som kollar mest på sånna filmer skriker. Haha! :D Men när vi sett klart filmen så var den mest konstigt och slutet var helt mongo så. Men men. Vi hann knappt kolla på den andra, men den verkade helt mongo den med konstaterade jag och Martina. Vi gick också ut och gick, gick en sväng sen över byn. Den var heeeeelt mobbat när vi gick över byn. Knappt en själ där. Bara någon enstaka bil och människa. Stod ju en insändare i tidning om hur det vara massa ungdomar som härjade och så byn. Han som skickade in den måste typ ha... hjärnspöken? o_O
Sedan runt tolv åkte Fia och Carro hem och Mamma och Pappa kom hem en kvart senare.
En mycket, mycket lyckad kväll! :)

Idag ska jag nog, kankse vara med Fia! Yey :)

"Tjejer kanske talar i gåtor, men killer är fan gåtor"

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback