Skolan typ,



Bild 1: Jag, doing the pose.
Bild 2: Okej, The Gang. (Mia syns dock ej eftersom det är hon som tar kortet!)
Bild 3: Sofius och Martini!
Bild 4: Sofius, jag och Martini :D
Bild 5: Sofia, doing the pose!

Idag har jag vart i skolan. Och det var gryyyymt väder :) Så vi spelade lite kubb. Ja, väldigt lite kubb bara för att Jimmy och Jocke är mesar! Dom tyckte det blåste lite mycket så de frös, vilket också ledde till att de förlorade... ;P Men eftersom vi går på en fattig skola så har vi den billiga versionen av kubb som väger cirka tre hekto. Så pinnarna som man kastar flyger typ med vinden... Väldigt irriterande måste jag säga. Men vi vann ju i alla fall, det är huvudsaken! ;P Sen slapp vi sista lektionen också eftersom Tonny skulle på något möte... eller nått. Detta hade varit mer glädjande om vi inte hade haft körteori klockan tre. Det är så jäkla segt med det, han bara babblar,babblar och babblar. Det tar aldrig slut, det känns som en heeeel evighet! Sen fäller han en kommentar; "Haha, ja där skulle man ju kunna säga att det visar att tjejer inte är så duktiga tekniskt". Det var nånting i den stilen.. ursäkta, Idiot?! Oh, vad irriterad jag blev. Men men.. det här är ju bara till mitten av maj! Hundra gånger kvar. Buhu! Men nästa vecka har vi det inte eftersom vi ska till Polen. Fan va skönt. Woho!
Jag är trött, jag ska sova...snart.. typ... sen.

Plötsligt gör det mig inget att bli väckt tidigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja,ja det beror väl på vem som väcker,,hm:)

2007-04-12 @ 18:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback