Skaka rumpa

image67image83
Idag har jag dansat. Woho. men våran lärare vart sjuk så vi hade någon typ av vikarie som inte kunde våran dans. Mindre woho. Hon drog på musiken sen skulle vi dansa, och ingen är ju helt säker på den så vette fasiken vad det blev. Alla gjorde i aolika takt och sen ibland stod några stilla för de inte kunde... och.. ja.. oj oj oj.. vad det måste sett mysko ut ^^ Men jag antar vi fick bjuda på det ;P Men vi skaka i alla loss, alla kroppsdelar vill jag lova. Vi Rocka! ;)
Annars har det inte hänt så mycket, typ skolan. ja justija, så bli jag väckt igen imorse! En kvart innan jag egentligen ska stiga upp. haha :) Har förövrigt också blivit klart med mitt svenska muntliga, puh! Eller.. jag tror det i alla fall. Ja, så får det vara. Det är klart. Orkar inte pilla på det mer :P
Nu ska jag väl gå och nörda mig med något annat.
Ge mig fredag!!

"Du måste vara blind... blind, blind blind
För du kan inte se när löven faller ner
hur ful jag é"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback