Polski

Snart bär det iväg till Polen, närmare bestämt till Krakow. Ska bli kul att komma iväg men intressant att komma dit som jag sagt förrut.
Men jag är dock nervös som en jävla as just nu. Ska ju flyga. Scary.  Men det sägs ju att det är säkrare att flyga än att åka bil, men krachar ett flygplan så är det ju också föer som dör. Så det påståndet hjälper inte särskilt mycket just nu.  Plus att jag är hungrig som en idiot just nu, väntar på att klockan ska bli kvart i fem så jag kan börja gå upp mot byn och träffa Fia, Åsa och Frida. Käka pizza. Mums! :D

Ne, nu pallar jag inte att sitta här!
Nervös!
Jag gissar att det kanske var
 för bra för att vara sant.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, du hur langt ar flyget???:) var glad attd et inte var till Quito, tog val en sisadar 13h:) men nar aker ni? vilka aker? saknar du mig? jag saknar dig!! som en liten galning. sa det sa:) pussss

2007-04-19 @ 01:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback